در حال بارگذاری ...
  • تامین زمین برای احداث واحدهای طرح اقدام ملی بیش از۳۲۰۰ متقاضی شهر سنندج

    تعدادی از این پروژه ها هم اکنون به مرحله اجرا رسیده است که پروژه ۱۴۰ واحدی در سایت مسکن مهر بهاران و پروژه ۲۰۰ واحدی رسالت که توسط بنیاد مسکن در حال انجام است و به تازگی پروانه آن صادر شده است را شامل می شود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی کردستان اعلام کرد : تامین زمین برای تمامی متقاضیان طرح اقدام ملی شهر سنندج که مرحله اول واریز وجه را تکمیل کرده اند انجام شد .

    مصطفی رضایی اظهار کرد : برای تمامی متقاضیانی که درسامانه طرح اقدام ملی ثبت نام کرده و واریز وجه کردند در گام اول تامین اراضی که در تعهد ما بود را انجام دادیم که بالغ بر ۳۲۰۰ متقاضی می شود .

    وی ادامه داد : تعدادی از این پروژه ها هم اکنون به مرحله اجرا رسیده است که پروژه ۱۴۰ واحدی در سایت مسکن مهر بهاران و پروژه ۲۰۰ واحدی رسالت که توسط بنیاد مسکن در حال انجام است و به تازگی پروانه آن صادر شده است را شامل می شود .

    رضایی افزود : در مرحله بعد توانستیم موافقت شورای عالی شهرسازی و معماری ایران را برای سه پهنه بزرگ مقیاس در شهر سنندج که با توجه به موقعیت توپوگرافیک و تپه ای شهر بسیار در مضیقه بودیم را اخذ کنیم .

    معاون مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی کردستان اضافه کرد : این سه پروژه بزرگ مقیاس شامل جانمایی ۸۰۰ واحد در شهرک زاگرس ، ۱۲۰۰ واحد در شهرک ورمقانی و ۱۵۰۰ واحد در شهرک اسلام اباد سنندج هستند که عملیات طراحی نقشه و مشخصات اجرایی آن توسط مشاوران ذیصلاح در حال انجام است و پیمانکاران آن از سازندگان توانمند استان انتخاب شده اند و در آستانه عقد قرارداد و آغاز عملیات اجرایی هستیم .




    مطالب مرتبط

    یکی از بزرگ‌ترین چالش‌هایی که وجود دارد و بر روند ساخت مسکن ملی در استان می‌تواند تأثیرگذار باشد مطالبات پیمانکاران در حوزه آماده‌سازی بود که با پیگیری‌های انجام شده این مشکل در حال رفع شدن است .

    |

    کمیسیون ماده ۵ قانون تأسیس شورای عالی شهرسازی و معماری کشور به عنوان یکی از مهم‌ترین کمیسیون‌های حوزه عمرانی است که برای بررسی طرح‌های تفصیلی شهرها و تغییرات بعدی آن‌ها تشکیل می‌شود .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری ایران در مکاتبه با استاندار فارس طرح جامع شهرک مسکونی دولتی کوهمره را ابلاغ کرد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، کمیسیون ماده پنج قانون تاسیس شورای عالی شهرسازی و معماری شهرهای بندرگز ، نوکنده ، کردکوی ، بندر ترکمن ، جلین ، گنبد ، نگین ...

    |

    با پیگیری‌های مستمر استاندار شهید آذربایجان شرقی آقای رحمتی و آقای مخبر معاون اول رئیس دولت سیزدهم مبنی بر تعیین تکلیف اراضی موسوم به فاز دوم شهرک خاوران تبریز ، الحاق این اراضی طی مراحل قانونی و پس از اخذ مدارک و مجوزهای قانونی استان و استعلام‌های مورد نیاز خارج از نوبت در ...

    |

    نظرات کاربران