در حال بارگذاری ...
  • رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی شد

    قاسمی متولد سال ۱۳۴۳ لامرد و کارشناسی ارشد مهندسی عمران از دانشگاه امیرکبیر و عضو هیات علمی دانشگاه جامع امام حسین(ع) است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رستم قاسمی با ۲۶۷ رای موافق نمایندگان مجلس شورای اسلامی به عنوان وزیر راه و شهرسازی انتخاب شد .

    نمایندگان مجلس شورای اسلامی روز چهارشنبه سوم شهریور ماه ۱۴۰۰ با ۲۶۷ رای موافق ، ۱۴ رای مخالف و ۴ رای ممتنع رستم قاسمی را به عنوان وزیر راه و شهرسازی دولت سیزدهم انتخاب کردند .

    قاسمی متولد سال ۱۳۴۳ لامرد و کارشناسی ارشد مهندسی عمران از دانشگاه امیرکبیر و عضو هیات علمی دانشگاه جامع امام حسین(ع) است .

    فرمانده مهندسی نیروی دریایی سپاه ، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) ، عضو هیات مدیره سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران ، مدیرعامل شرکت قطارهای شهری کشور ، عضو اتاق بازرگانی ایران ، وزیر نفت دولت دهم ، عضو هیأت عامل بانک مرکزی ، ریاست اوپک و عضو هیأت عامل صندوق توسعه ملی از جمله سوابق وی است .




    مطالب مرتبط

    در این دولت ، با مطالبه گری بنیاد شهید و همراهی وزارت راه و شهرسازی ، به دنبال آن هستیم که قانون را اجرا کنیم و از خانواده شهدا و فرزندان شهدا و تمامی ایثارگران می‌خواهم که مطالبه گر باشند تا برنامه ها و اقدامات لازم بهتر و سریع‌تر به مرحله اجرا برسد .

    |

    قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران کاملا شفاف است و این بدهکاری چندین و چند ساله ای است که به خانواده ایثارگران وجود دارد . به همین خاطر در این تفاهم‌نامه سعی شد که به صورت اجرایی نسبت به تامین مسکن ایثارگران ورود پیدا کنیم .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ وزیر راه و شهرسازی و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تفاهم‌نامه‌ای ۲۱ ماده‌ای را در تاریخ ۱۴۰۳.۷.۲ امضا کردند که ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، با گذشت ۱۷ سال از تصویب قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران (مصوب ۱۳۸۶) ؛ بندی از این قانون با امضای تفاهم‌نامه تامین مسکن ...

    |

    اگرچه دولت عوض شده اما به یک میلیون متقاضی که برای مسکن در سامانه وزارت راه و شهرسازی ثبت نام کرده‌اند و شرایط لازم را داشتند ؛ تعهد داریم که برایشان مسکن تهیه کنیم . از این میزان ثبت نامی ، ۷۵۰ هزار نفر مبالغی را هم واریز کرده‌اند . این تعهد به ما ارث رسیده و باید با جدیت آن را ...

    |

    نظرات کاربران