در حال بارگذاری ...
  • ادامه ساخت و تکمیل واحدهای مسکن ملی در دولت سیزدهم

    تلاش می‌کنیم تا پروژه‌های نیمه‌تمام به اتمام برسد و خواسته‌های دولت و مردم را توسعه بدهیم .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، عضو کابینه دولت سیزدهم با تاکید بر اینکه سهم حمل‌ونقل در تولید ناخالص داخلی افزایش می‌یابد ، گفت : ساخت و تکمیل طرح اقدام ملی مسکن که زحمات فراوانی برای آن کشیده شده در دولت سیزدهم تداوم خواهد یافت .

    رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی در بدو ورود به ساختمان دادمان در گفت‌وگو با خبرنگاران ، ضمن قدردانی از تلاش‌های اصحاب رسانه در بازتاب اخبار صحیح به مردم از زحمات محمد اسلامی قدردانی کرد و گفت : تلاش‌های فراوانی در حوزه حمل‌ونقل و مسکن توسط مهندس اسلامی انجام شد و هرجا می‌رویم نامی نیک از وی برجای مانده است .

    قاسمی در خصوص موضوع مسکن نیز گفت : ساخت و تکمیل طرح اقدام ملی مسکن که زحمات فراوانی برای آن کشیده شده در دولت سیزدهم تداوم خواهد یافت . همچنین واحدهای نیمه‌تمام مسکن مهر نیز به اتمام می‌رسند .

    عضو کابینه دولت سیزدهم تصریح کرد : تلاش می‌کنیم تا پروژه‌های نیمه‌تمام به اتمام برسد و خواسته‌های دولت و مردم را توسعه بدهیم .

    وزیر راه و شهرسازی توضیح داد : مسکن محرومان و کم‌درآمدها از اولویت‌های دولت سیزدهم است . با ایجاد جاذبه و ارایه مشوق تلاش خواهیم کرد تا کم‌درآمدها صاحب مسکن شوند .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، به گفته وزیر راه و شهرسازی ، در بخش نوسازی بافت فرسوده که سیاست اصلی دولت سیزدهم در بخش مسکن بوده ، میانگین صدور پروانه ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سخنگوی دولت با اشاره به رویکرد دولت دوازدهم در حوزه مسکن که خود را متولی ساخت مسکن نمی دانست ، گفت : با سیاست‌های دولت ...

    |

    این دولت با شجاعت و به صورت جهادی طرح‌های مسکن را پیش برده است و می‌دانستیم که در این مسیر انتقادهایی به دولت خواهد شد ، اما وعده رئیس جمهوری برای ساخت سالی یک میلیون مسکن بر اساس نیاز مردم بود .

    |

    ساخت مسکن در سطح کشور از مرز ۲ میلیون و ۵۶۰ هزار واحد عبور کرده است .

    |

    در این دولت ، با مطالبه گری بنیاد شهید و همراهی وزارت راه و شهرسازی ، به دنبال آن هستیم که قانون را اجرا کنیم و از خانواده شهدا و فرزندان شهدا و تمامی ایثارگران می‌خواهم که مطالبه گر باشند تا برنامه ها و اقدامات لازم بهتر و سریع‌تر به مرحله اجرا برسد .

    |

    نظرات کاربران