در حال بارگذاری ...
  • فعال بودن ۲۴ پروژه ساختمان های دولتی و تاسیسات عمومی در سیستان و بلوچستان

    تکمیل اسکلت بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی شهرستان زابل ، احداث فرمانداری شهرستان های نیمروز ، هامون ، تفتان و گلشن و همچنین مصلی شهر زاهدان از مهمترین پروژه های در دست اقدام‌ این اداره محسوب می شود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از در دست احداث بودن ۲۴ پروژه ساختمان های دولتی و تاسیسات عمومی توسط این اداره کل در امسال با اعتبار افزون بر ۲۳۲ میلیارد تومان خبر داد .

    عطاء اله اکبری اظهار داشت : این پروژه ها از ۴۰ تا ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردارند که برای احداث آنها بیش از ۲۳۲ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است .

    وی ادامه داد : تکمیل اسکلت بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی شهرستان زابل ، احداث فرمانداری شهرستان های نیمروز ، هامون ، تفتان و گلشن و همچنین مصلی شهر زاهدان از مهمترین پروژه های در دست اقدام‌ این اداره محسوب می شود .

    وی احداث فاز یک مصلی شهرستان نیمروز ، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان های مهرستان ، سیب و سوران و هامون و مجتمع فرهنگی هنری شهرستان های هیرمند و زاهدان و همچنین احداث ۲ باب کتابخانه در شهرستان خاش را از دیگر پروژه های مهم در دست احداث اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان برشمرد . زیربنای ۲۴ پروژه ساختمان های دولتی و تاسیسات عمومی در دست احداث این اداره کل ۹۳ هزار و ۵۲۱ متر مربع است .

    اکبری پروژه های نیمه تمام را چالش جدی در حوزه عمرانی عنوان کرد و افزود : بسیاری از پروژه های مذکور سالها از عملیات احداث آنها گذشته بود که با همت جهادی همکاران ما در مجموعه مهندسی و ساخت در دو سال اخیر در حال سیر مراحل نهایی و تکمیل شدن هستند . با تخصیص اعتبارات لازم می‌توان با سرعت بیشتری این پروژه‌ها را تکمیل کرد و برای خدمت‌رسانی به مردم عزیز تحویل حوزه مربوطه داد.




    مطالب مرتبط

    جایگاه کمیسیون ماده پنج در استان کاملاً مشخص است لذا هر تصمیمی که در این کمیسیون گرفته می‌شود تمام اعضا و دستگاه‌های اجرایی موظف به اجرای کامل آن هستند .

    |

    هرکسی بخواهد اراضی دولتی را تصرف یا نسبت به دخل و تصرف و ساخت و ساز بدون دلیل مالکیت در اراضی ملی اقدام کند برابر قانون و مقررات با وی برخورد و در این زمینه با کسی مماشات نمی‌شود .

    |

    در طرح نهضت ملی مسکن با توسعه افقی شهرها این امکان فراهم شده است که زمین‌هایی را وارد محدوده شهرها کرد و از این طریق می‌توان با واگذاری زمین به متقاضیان زمینه را برای ساخت مسکن توسط خود مردم فراهم کرد ، در نتیجه تعداد زیادی از این افراد خانه‌دار می‌شوند .

    |

    نظرات کاربران