در حال بارگذاری ...
  • مقاوم‌سازی و نوسازی نیمی از واحدهای مسکونی در شهرهای کوچک و روستاهای استان قزوین

    در خصوص مسکن محرومان ۲ هزار واحد در شهریور سال گذشته آغاز شد که قرارداد ۲ هزار واحد به اتمام رسید . همچنین پی‌کنی ۱۸۰۰ واحد نیز انجام شد. از این تعداد بیش از ۷۵ درصد واحدها به اتمام رسیده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل بنیاد مسکن قزوین با اشاره به اینکه نیمی از واحدهای مسکونی استان قزوین در شهرهای کوچک و روستاها مقاوم‌سازی شده است از اتمام ۷۵ درصد واحدهای مسکونی محرومان استان خبر داد .

    اصغر گونجی بخشی از فعالیت‌های بنیاد را در استان اعلام کرد .

    مدیرکل بنیاد مسکن قزوین با اشاره به اینکه ۹۴ هزار واحد مسکونی در استان وجود دارد که از این تعداد ۵۳ هزار واحد نوسازی و بهسازی شده است ، گفت : تقریبا نیمی از واحدهای مسکونی روستایی نوسازی شده است . برنامه بیناد مسکن برای نوسازی و مقاوم‌سازی سالانه ۴ هزار واحد است که با گرانی مصالح ساختمانی که ایجاد شده عملا بخشی از کار به تاخیر افتاده و مردم مشارکت و همراهی لازم را به دلیل گرانی و نداشتن استطاعات مالی برای مقاوم سازی با بنیاد ندارند .

    گونجی ادامه داد : در خصوص مسکن محرومان ۲ هزار واحد در شهریور سال گذشته آغاز شد که قرارداد ۲ هزار واحد به اتمام رسید . همچنین پی‌کنی ۱۸۰۰ واحد نیز انجام شد. از این تعداد بیش از ۷۵ درصد واحدها به اتمام رسیده است .

    وی توضیح داد : طبق برنامه‌ریزی‌ها مقرر بود تا واحدهای مسکن محرومان تا پایان شهریور امسال به اتمام برسد که گرانی مصالح ساختمانی تکمیل واحدهای مسکن محرومان را با کندی مواجه کرد.




    نظرات کاربران