در حال بارگذاری ...

افتتاح همزمان ۷ واحد آزمایشگاهی مستقر در پروژه‌های عمرانی استان تهران روز شنبه ۱۳ شهریور ماه

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، به مناسبت هفته دولت ، ۷ واحد آزمایشگاهی مستقر در پروژه‌های عمرانی استان تهران ، به طور همزمان افتتاح و آغاز به کار می‌کنند .

۷ واحد آزمایشگاه مستقر در پروژه‌های عمرانی استان تهران ، شنبه ۱۳ شهریور با حضور مجید کیانپور ، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک به طور همزمان افتتاح خواهد شد .

بنابراین گزارش ، آیین آغاز به کار همزمان ۷ واحد آزمایشگاهی مستقر به صورت تصویری در پروژه‌های فرودگاه بین المللی مهرآباد ، منطقه ویژه اقتصادی ری ، نیروگاه پرند ، منطقه ۲ آزادراه تهران - شمال ، پروژه عمرانی سازمان انرژی اتمی ، راهسازی محور حسن آباد - چرمشهر و طرح اقدام ملی مسکن شهر جدید پردیس برگزار خواهد شد .




مطالب مرتبط

مدیریت انرژی و صرفه جویی و بهینه مصرف کردن انرژی امروزه به یکی از چالش‌های مهم در دنیا تبدیل شده و کشور ما هم از این قضیه مستثنی نیست و توصیه می‌شود که الگوی مناسب مصرف انرژی را در سراسر کشور رعایت کنیم .

|

طی برنامه‌ریزی امسال ۴۰ درصد خدمات را به حوزه وزارت راه و شهرسازی ، ۲۰ درصد به دیگر سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی و ۴۰ درصد دیگر را باید به بخش خصوصی ارائه کرده‌ایم تا بتوانیم در ارتقا کیفی پروژه عمرانی در سراسر کشور نقش‌آفرین باشیم .

|

امسال ۳ نوع آزمایش جدید در بخش شیمی و دو نوع آزمایش جدید در بخش مقاومت مصالح برای ارائه خدمات مطلوب به کارفرمایان ، مهندسین مشاور و پیمانکاران راه‌اندازی خواهد شد .

|

نظرات کاربران