در حال بارگذاری ...
  • پرداخت وام ودیعه مسکن به اجاره‌نامه‌های تنظیم شده بعد از شهریورماه سال ۹۹

    ثبت‌نام وام ودیعه مسکن از ۲۶ خرداد آغاز شد و تمامی مستأجران واجد شرایط دریافت تسهیلات کمک ودیعه مسکن که در سامانه tem.mrud.ir ثبت‌نام کرده‌اند باید منتظر پاسخ استعلام خود باشند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان از پرداخت وام ودیعه مسکن سال جاری برای اجاره‌نامه‌هایی که از شهریور ۱۳۹۹ به بعد تنظیم شده است ، خبر داد .

    محمود محمودزاده در خصوص وام ودیعه مسکن به ارایه توضیح پرداخت .

    معاون مسکن و ساختمان گفت : با توجه به درخواستی که برخی از متقاضیان برای دریافت وام ودیعه مسکن داشتند مکاتباتی انجام شد و نیمه دوم سال ۹۹ را نیز شامل می‌شود . بر اساس این تصمیم ، متقاضیان وام ودیعه مسکن که اجاره‌نامه آنها از تاریخ اول شهریور ۱۳۹۹ به بعد تنظیم شده است نیز در این طرح می‌توانند مشارکت کنند و تقاضای تسهیلات داشته باشند .

    محمودزاده در خصوص مبلغ تسهیلات ودیعه مسکن اعلام کرد : وام ودیعه مسکن در تهران ۷۰ میلیون تومان ، در کلانشهرها ۴۰ میلیون تومان و در سایر شهرها ۲۵ میلیون تومان تعیین شده است .

    گفتنی است ، ثبت‌نام وام ودیعه مسکن از ۲۶ خرداد آغاز شد و تمامی مستأجران واجد شرایط دریافت تسهیلات کمک ودیعه مسکن که در سامانه tem.mrud.ir ثبت‌نام کرده‌اند باید منتظر پاسخ استعلام خود باشند .




    مطالب مرتبط

    موضوع زیرساخت‌ها در طرح‌های اقدام ملی مسکن به طوری جدی دنبال می‌شود و امیدوارم تا یک ماه آینده با جذب یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار از صندوق ملی مسکن ، سایت‌های مسکن استان پویاتر شوند .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت : بر اساس ابلاغ سرپرست ریاست‌جمهوری ، سقف تسهیلات ۸۰۰ میلیون تومانی مسکن ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، هادی عباسی‌اصل معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی در نشست خبری که در محل ساختمان دادمان با موضوع ارایه گزارشی از ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل حوزه وزارتی به تشریح جزئیات هجدهمین نشست شورای عالی مسکن و عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دولت سیزدهم پرداخت . ...

    |

    همه الزامات ، دستورالعمل ها و آئین نامه های دفتر مقررات ملی ساختمان و همچنین سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در اجرای طرح ملی نهضت مسکن به صورت کامل رعایت می شود . در ۲۹ شهر استان اردبیل تعداد ۳۶ هزار و ۵۱۰ متقاضی نهضت ملی مسکن تایید نهایی شده و از این تعداد ۲۹ هزار و ۴۴ متقاضی ...

    |

    نظرات کاربران