در حال بارگذاری ...
  • موافقت شورای عالی معماری و شهرسازی با تعیین کاربری «آموزش ، تحقیقات و فناوری» در حومه زاهدان برای احداث دانشگاه فرهنگیان

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون معماری و شهرسازی وزیر راه و شهرسازی از موافقت شورای عالی معماری و شهرسازی با تعیین کاربری «آموزش ، تحقیقات و فناوری» در حومه زاهدان برای احداث دانشگاه فرهنگیان خبر داد .

    فرزانه صادق مالواجرد در نامه‌ای به استاندار سیستان و بلوچستان از موافقت شورای عالی معماری و شهرسازی با تعیین کاربری آموزش ، تحقیقات و فناوری در محدوده شهر زاهدان برای احداث دانشگاه فرهنگیان خبر داد .

    در این نامه آمده است :

    «شورای عالی شهرسازی و معماری ایران در جلسه مورخ یک شهریور مصوبه مورخ ۲۶ تیر ۱۳۹۹ شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان سیستان و بلوچستان در خصوص تعیین و تخصیص کاربری «آموزش ، تحقیقات و فناوری» به وسعت حدود ۶۲ هکتار اراضی دولتی در بلافصل شمال غربی خط محدوده طرح جامع شهر زاهدان جهت احداث دانشگاه فرهنگیان را مورد بررسی قرار داد و با عنایت به صورتجلسه مورخ ۱۳ تیر ۱۴۰۰ کمیته فنی شورای عالی شهرسازی و معماری ، با تعیین کاربری مذکور در حریم شهر مطابق مصوبه مراجع ذیربط استانی موافقت کرد.»




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از تغییر کاربری ۴۶۹ هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در ...

    |

    تاکنون دو شهر اهواز و دزفول در استان دارای بسته تشویقی شهرسازانه شدند و انتظار داریم سایر شهرهای استان نیز مستندات خود را به دبیرخانه شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان جهت تصویب و طی فرایندهای قانونی ارائه کنند .

    |

    توسعه شهری و اجرای طرح‌های مسکن در محلات هدف بازآفرینی شهری در شهرستان پیرانشهر از مسائل مورد توجه بوده که با جدیت دنبال می‌شود .

    |

    شهرک ۲۰۵ هکتاری نهضت ملی مسکن سمنان با مصوبه شورای عالی معماری و شهرسازی در راستای قانون جهش تولید مسکن به‌منظور تأمین زمین جهت ساخت مسکن در طرح نهضت ملی به محدوده شهر الحاق و در محدوده پل جهاد تا پل شهید ترحمی دانشگاه سمنان قرار دارد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت : سه هزار و ۵۰۰ هکتار زمین در سال ۱۴۰۲ برای تامین زمین مورد نیاز ...

    |

    نظرات کاربران