در حال بارگذاری ...

بازدید مدیرکل راه و شهرسازی کردستان از محل نشست دیوار حائل مسکن مهر کیان سقز

بر اساس بازدید انجام شده ، هدایت لوله های آب ، تخلیه خاک و بازسازی دیوار در اسرع وقت انجام می شود .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در پی نشست دیواره حائل فاز دوم مسکن مهر کیان سقز ، مدیر کل راه و شهرسازی کردستان با حضور مسئولان استانی و شهرستانی از محل نشست بازدید کرد .

عرفان مرادی مدیرکل راه و شهرسازی و جمعی از مدیران ستاد بحران از محل نشست و رانش دیواره مسکن مهر کیان "جاقل" بازدید و اظهار کرد : مردم درباره این حادثه نگران نباشند و موضوع در دست بررسی کارشناسان قرار دارد .

مرادی اقدامات اولیه ستاد بحران سقز و حساسیت آنان را نسبت به موضوع ستود و عنوان کرد : بر اساس بازدید انجام شده ، هدایت لوله های آب ، تخلیه خاک و بازسازی دیوار در اسرع وقت انجام می شود .

وی یادآور شد : نشست و واژگونی دیوار پیرامونی در حین پی کنی زمین جهت اجرای معبر برای ساخت واحدهای پروژه اقدام ملی مسکن ، رخ داده است .

کامیل کریمیان فرماندار شهرستان سقز که در این بازدید حضور داشت گفت : مسائل و مشکلات در بازدید از محل ، به صورت کارشناسی بررسی شده است و پیمانکار موظف شده ظرف ۱۰ روز عملیات ایمن‌سازی را به اتمام رساند .

وی ادامه داد : مردم در محل تجمع نکنند، شهروندان احتیاط و از اظهار نظر غیر کارشناسی پرهیز کنند .




مطالب مرتبط

شهرک دولتی دورخ دره که طرح جامع آن به تصویب رسید ظرفیت پذیری بیش از ۲۸ هزار نفر را دارد که این خود گام بزرگی در جهت تامین زمین متقاضیان نهضت ملی مسکن در شهر سقز است .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، به گفته سرپرست معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی کردستان با اجرای ۲۷ مورد عملیات رفع تصرف در سطح استان کردستان ، ...

|

از ظرفیت‌هایی که در قانون بودجه و برنامه هفتم هم لحاظ شده ، بسته‌های تشویقی ۱۹ گانه برای بافت‌های فرسوده است که توسط شهرداری‌های استان بر اساس شرایط خاص هر شهر بومی سازی شده و با اخذ مصوبه از کمسیون ماده پنج هم اکنون در حال اجرا است که امیدواریم ساکنین و متقاضیان محلات مورد ...

|

در بیشتر شهرهای استان اراضی مناسبی برای الحاق به آن شهر شناسایی و به شورای عالی شهرسازی ارسال شده که در صورت تصویب و ابلاغ این اراضی ، تامین زمین مسکن حمایتی در تعهد مطابق با تعهدات انجام می‌شود .

|

از ۳۵ هزار و ۱۸۶ نفر متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در شهر سقز ، ۱۳هزار و ۵۰۲ نفر متقاضی تأیید اولیه و نهایی شده اند .

|

نظرات کاربران