در حال بارگذاری ...
  • اکبر نیکزاد رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شد

    ویژگی ساختاری بنیاد روحیه جهادی ، تلاش بی وقفه برای محرومان است که خوشبختانه در روحیات رئیس جدید نیز بخوبی دیده می‌شود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، نماینده ولی‌فقیه و رییس شورای مرکزی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حکمی اکبر نیکزاد را به سمت ریاست بنیاد مسکن منصوب کرد . 

    امروز چهارشنبه ۱۷ شهریورماه طی مراسمی با حکم حسین روحانی‌نژاد نماینده ولی‌فقیه و رییس ستاد شورای مرکزی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، اکبر نیکزاد به ریاست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی منصوب شد .

    حجت‌الاسلام و المسلمین حسین روحانی‌نژاد نماینده مقام معظم رهبری در بنیاد نیز در مراسم معارفه رئیس جدید این نهاد انقلابی با تجلیل از تلاش‌های مهندس علیرضا تابش رئیس فقید بنیاد که چندی قبل در اثر ابتلا به کرونا درگذشت ، گفت : ویژگی این مدیر نمونه پاکدستی و روحیه مردمی بود.

    روحانی‌نژاد گفت : ویژگی ساختاری بنیاد روحیه جهادی ، تلاش بی وقفه برای محرومان است که خوشبختانه در روحیات رئیس جدید نیز بخوبی دیده می‌شود .

    وی نیکزاد را مدیری ولایت‌مدار ، کارشناس ، متخصص و از درون بدنه بنیاد انقلاب اسلامی دانست که اهداف ساختاری این نهاد انقلابی را به جدیت پیگیری می‌کند .

    وی اظهار امیدواری کرد که در دوره مدیریت جدید ، فعالیت‌های بئیاد مسکن انقلاب اسلامی در حوزه‌های ساخت مسکن محرومان ، بازسازی مناطق آسیب دیده ، تولید مصالح ساختمانی مرغوب و ساخت راه‌ها و عمران روستایی سرعت یابد .

     




    مطالب مرتبط

    از تعداد واحدهایی که در حال ساخت هستند تاکنون ۳۱۲ هزار و ۷۳۴ واحد تکمیل و تحویل متقاضیان شده است و ۵۰۴ هزار و ۲۵۳ واحد در دست اجراست .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی از افتتاح ۹۶۰۰ واحد مسکونی در استان خبر داد .

    |

    با همکاری اداره ثبت‌ اسناد و املاک تاکنون ۲۴۴ هزار و ۳۷۳ جلد سند مالکیت روستایی و ۳۳ هزار و ۴۷۸ جلد سند برای شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت در آذربایجان شرقی صادر شده‌ است .

    |

    این تفاهم‌نامه با همکاری بنیاد مسکن ، کمیته امداد و بسیج سازندگی برای ساخت ۴۰ هزار واحد مسکونی مددجویان بوده که عملیات اجرایی آن به پایان رسیده و تا پایان ماه مبارک رمضان ۳۳ هزار واحد به جامعه هدف تحویل می‌شود .

    |

    پست بودن مناطق جنوب استان و همترازی با سطح دریا ، ریسک وقوع سیل در این مناطق را با هر بارندگی به‌ شدت افزایش داده است و تعریف کدهای ارتفاعی متناسب با این شرایط را برای ساخت و سازهای روستایی ضروری ساخته‌ است . سال گذشته اعتبارات مناسب را در جهت بهسازی و ایمن سازی ۷۰ هوتک در جنوب ...

    |

    نظرات کاربران