در حال بارگذاری ...
  • بنیاد مسکن برای انقلاب یک نعمت است

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یک ریال هزینه جاری به دوش دولت ندارد . توجه کنید اگر بنیاد مسکن را نداشتیم بایستی دولت جمهوری اسلامی یک مجموعه ای را با نیروی انسانی و ماشین آلات راه اندازی می کرد تا اگر حادثه روی می داد به کمک مردم بشتابند . این بار را بنیاد از روی دوش دولت برداشته است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس بنیاد مسکن با بیان اینکه بنیاد مسکن برای انقلاب یک نعمت است ، گفت : بنیاد مسکن یکی از نهادهای سالم انقلاب اسلامی است .

    اکبر نیکزاد اظهار کرد : مرحوم مهندس تابش از اول انقلاب در سنگرهای مختلف خدمتگزار مردم بود و طی شانزده سال اخیر تلاش کرد بهترین خدمات را به مردم ارایه دهد . بنیاد مسکن با فرمان تاریخی حضرت امام در سال ۵۸ شروع به کار کرد ، در بنیاد مسکن زحمات بسیار بسیار زیادی انجام شده است . بنده پس از فارغ‌التحصیلی در بنیاد مشغول به کار شدم و هر زمان فرصت می شد از خاطرات مدیران بنیاد می پرسیدم که در زمان جنگ چه خدماتی را ارائه کرده اند .

    وی با بیان اینکه در جمع آوری پیشکسوتان بنیاد کم کاری شده است ، تصریح کرد : این عزیزان تعدادی در حال خدمتگزاری هستند و تعدادی هم بازنشسته شده اند که همه آنها برای ما عزیز هستند. تک تک اینها دلشان برای انقلاب اسلامی می تپد .

    وی با بیان اینکه بنیاد مسکن برای انقلاب یک نعمت است ، تصریح کرد : بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یک ریال هزینه جاری به دوش دولت ندارد . توجه کنید اگر بنیاد مسکن را نداشتیم بایستی دولت جمهوری اسلامی یک مجموعه ای را با نیروی انسانی و ماشین آلات راه اندازی می کرد تا اگر حادثه روی می داد به کمک مردم بشتابند . این بار را بنیاد از روی دوش دولت برداشته است . بنیاد در پروژه های مختلف عمرانی فعال است و با این حال همیشه آماده برای کمک رسانی به مناطق حادثه دیده است . کشورهای مدعی در حوادث ببینید چه بلایی سر مردم می آید اما در ایران بنیاد مسکن با تمام وجود وارد می شود .

    رییس بنیاد مسکن بیان کرد : زمان بازسازی در خیلی جاها رکود در دنیاست . بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یادگار امام راحل در خدمت مردم است .

    نیکزاد با بیان اینکه همکاران ما در بنیاد بببا عشق و علاقه کار می کنند ، گفت : در زلزله بم مدت ها کارکنان بنیاد با مردم صحبت کردند رفیق شدند تا آنها قبول کردند بازسازی واحد‌های مسکونی را انجام دهیم .

    وی یادآور شد : امروز خیلی از خانه های روستایی سند دار شده اند که با این سند خیلی از مشکلات حل می شود . الان نصف واحد‌های مسکونی روستایی بازسازی شده است . اگر این کار انقلاب انجام نمی شد یعنی سالانه ۲۰۰ هزار واحد بازسازی نمی شد با یک حادثه طبیعی چه فاجعه ای به بار می آمد .

    وی گفت : رییس جمهور متعهد به ساخت سالانه یک میلیون مسکن است ، وزیر راه هم نظرش این است که ۲۰۰ هزار مسکن در شهرهای زیر صد هزار نفر علاوه بر ساخت ۲۰۰ هزار مسکن در روستاها بسازیم . هر چه مسئولیت بیشتر موج تصمیم گیری و حرف زدن هم بیشتر است . اگر رییس جمهور ، وزیر یا استاندار اگر حواسش به حرف هایشان نباشد خیلی موج ایجاد می شود .

    نیکزاد با اشاره به اینکه بنیاد یکی از نهادهای سالم انقلاب اسلامی است ، تصریح کرد : شورای مرکزی بر عملکرد رییس بنیاد نظارت کامل دارد .




    مطالب مرتبط

    اکنون از ۴۱۸۹ واحد سهم بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین در طرح نهضت ملی مسکن ، بیش از ۱۱٠٠ واحد آن به بهره برداری رسیده و مابقی از ۷۵ تا ۱٠٠ پیشرفت فیزیکی داشته‌اند .

    |

    هم اکنون در شهرها و روستاها ۴۹۳ هزار و ۱۵۵ واحد در دست اجرا قرار دارد .  

    |

    از تعداد واحدهایی که در حال ساخت هستند تاکنون ۳۱۲ هزار و ۷۳۴ واحد تکمیل و تحویل متقاضیان شده است و ۵۰۴ هزار و ۲۵۳ واحد در دست اجراست .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی از افتتاح ۹۶۰۰ واحد مسکونی در استان خبر داد .

    |

    با همکاری اداره ثبت‌ اسناد و املاک تاکنون ۲۴۴ هزار و ۳۷۳ جلد سند مالکیت روستایی و ۳۳ هزار و ۴۷۸ جلد سند برای شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت در آذربایجان شرقی صادر شده‌ است .

    |

    نظرات کاربران