در حال بارگذاری ...
  • تکمیل ۴۲ هزار واحد باقیمانده مسکن محرومان تا پایان امسال

    واحدهای باقیمانده مسکن محرومان تا پایان سال جاری به اتمام می‌رسد زیرا بخش قابل‌توجهی از تفاهم‌نامه‌ها پایان سال ۱۳۹۹ منعقد شد و از آنجایی که مدت تفاهم‌نامه یکساله است، تمامی واحدهای باقیمانده تا پایان امسال بهره‌برداری می‌شوند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از تکمیل ۷۳ هزار واحد مسکن محرومان از مجموع ۱۱۵ هزار واحد تفاهم شده خبر داد و گفت : واحدهای باقیمانده تا پایان امسال تکمیل می‌شود .

    حمیدرضا سهرابی در خصوص تاره‌ترین آمار اتمام مسکن محرومان به ارایه توضیح پرداخت . بر اساس برنامه‌ها و سیاست‌های بنیاد مسکن برای افرادی که تسهیلات دریافت می‌کنند اما آورده‌ای ندارند و امکان تکمیل واحدهای خود را نیز ندارند ، بنیاد مسکن ، در طیف‌های مختلف ، برنامه‌های تشویقی ، بلاعوض و قرض‌الحسنه در نظر گرفته است .

    سهرابی ادامه داد : با سیاست‌های تشویقی بنیاد مسکن اقشار کم‌درآمدی ، امکان بازسازی واحدهای خود را خواهند داشت . بر اساس برنامه‌ای که در دو سال گذشته در دولت سیاست‌گذاری شد ، حدود ۱۱۵ هزار واحد مسکن محرومان تفاهم شد . برای اجرای طرح مسکن اقشار کم‌درآمد دولت مبالغی بلاعوض تخصیص داد که تاکنون حدود ۷۱ هزار واحد با بیش از ۳ هزار میلیاردتومان بلاعوض و ۵۲۰۰ میلیاردتومان تسهیلات به بهره‌برداری رسید .

    وی تصریح کرد: واحدهای باقیمانده مسکن محرومان تا پایان سال جاری به اتمام می‌رسد زیرا بخش قابل‌توجهی از تفاهم‌نامه‌ها پایان سال ۱۳۹۹ منعقد شد و از آنجایی که مدت تفاهم‌نامه یکساله است، تمامی واحدهای باقیمانده تا پایان امسال بهره‌برداری می‌شوند .




    مطالب مرتبط

    از تعداد واحدهایی که در حال ساخت هستند تاکنون ۳۱۲ هزار و ۷۳۴ واحد تکمیل و تحویل متقاضیان شده است و ۵۰۴ هزار و ۲۵۳ واحد در دست اجراست .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی از افتتاح ۹۶۰۰ واحد مسکونی در استان خبر داد .

    |

    با همکاری اداره ثبت‌ اسناد و املاک تاکنون ۲۴۴ هزار و ۳۷۳ جلد سند مالکیت روستایی و ۳۳ هزار و ۴۷۸ جلد سند برای شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت در آذربایجان شرقی صادر شده‌ است .

    |

    این تفاهم‌نامه با همکاری بنیاد مسکن ، کمیته امداد و بسیج سازندگی برای ساخت ۴۰ هزار واحد مسکونی مددجویان بوده که عملیات اجرایی آن به پایان رسیده و تا پایان ماه مبارک رمضان ۳۳ هزار واحد به جامعه هدف تحویل می‌شود .

    |

    پست بودن مناطق جنوب استان و همترازی با سطح دریا ، ریسک وقوع سیل در این مناطق را با هر بارندگی به‌ شدت افزایش داده است و تعریف کدهای ارتفاعی متناسب با این شرایط را برای ساخت و سازهای روستایی ضروری ساخته‌ است . سال گذشته اعتبارات مناسب را در جهت بهسازی و ایمن سازی ۷۰ هوتک در جنوب ...

    |

    نظرات کاربران