در حال بارگذاری ...
  • پروژه احداث بیمارستان شهرستان سلماس‌ با افزایش ۱۰۰ تختخواب با سرعت اجرا می‌شود

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، ۳۰۰۰ مترمربع به زیربنای پروژه احداث بیمارستان شهرستان سلماس‌ بعد از اصلاح نقشه‌های معماری افزوده شده و با توجه به نیازسنجی انجام شده ، ظرفیت‌های این پروژه بیمارستانی به ٢۶٠ تختخواب ارتقا یافته است .

    سیدمحسن حمزه‌لو در جلسه بررسی مسائل و مشکلات شهرستان سلماس با بیان اینکه بهینه‌سازی ، افزایش کیفیت ، کاهش زمان اجرا و قیمت تمام‌شده در تهیه و اجرای طرح‌های ساختمانی مورد توجه است ، گفت : افزایش ظرفیت پروژه های بیمارستانی از جمله بیمارستان سلماس در دستورکار قرار دارد .

    گفتی است مجموع پروژه‌های مسکن مهر شهرستان سلماس ٨۵۶ واحد بوده که تمامی واحدها تحویل متقاضیان شده و مساکن مهر شهرستان سلماس دارای خدمات زیربنایی است . در جلسه حاضر مقرر شد که ١۵ میلیارد ریال کمک بلاعوض برای محوطه‌سازی ، تکمیل آسانسور و رفع نواقصات مساکن مهر سلماس‌ تخصیص یابد .




    مطالب مرتبط

    تمام این واحدها متقاضی دارند و تقریبا ۱۵ سال است که این متقاضیان منتظر تکمیل واحدهای مسکن خود هستند . این پروژه‌ها با اعتبارات داخلی صندوق مسکن در حال تکمیل هستند و برآورد انجام شده برای تکمیل آن‌ها ۱۸ ماه است و اگر مشکلی پیش نیاید ، پروژه در موعد مقرر انجام می‌شود .

    |

    خوشبختانه وفاق خوبی را در شهر پردیس شاهد هستیم و با تمام قدرت و با یاری خداوند متعال و همچنین پشتوانه‌ای که داریم ، امیدواریم کمبودهای موجود را رفع کنیم و یک زندگی با آرامش و آسایش را برای مردم فراهم کنیم .

    |

    یکی از موضوعات ، مسکن بود که کشور دچار مشکل جدی در آن بوده است ، زیرا مدت زیادی به آن بی‌توجهی شد و این ، بار سنگین هزینه‌ و دغدغه‌ برای خانواده‌ها ایجاد کرد . قانون برای ساخت مسکن وجود داشت ، اما تفاوت رئیس جمهور شهید با دیگران ، مقیّد بودن به اجرای قانون بود .

    |

    تامین زمین شهری و روستایی در سراسر کشور از یک‌صد هزار هکتار عبور کرد و این یک عدد تاریخی در بخش مسکن بعد از انقلاب اسلامی به شمار می‌رود .

    |

    بخشی از عملکرد مجموعه وزارت راه و شهرسازی در شرکت عمران شهرهای جدید در دولت سیزدهم در تامین زمین و احداث واحدهای مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن شامل مشارکت در تهیه ، بررسی و تصویب طرح‌های توسعه شهری ، اخذ مجوزهای لازم ، تکمیل مدارک حقوقی ، تامین زیرساخت‌ها ، تامین خدمات ...

    |

    نظرات کاربران