در حال بارگذاری ...
  • نقش راهبردی قانون جهش تولید مسکن برای خانه دار شدن متقاضیان مسکن

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، عضو کابینه دولت سیزدهم قانون جهش تولید مسکن را قانونی راهبردی برای خانه‌دار شدن متقاضیان مسکن دانست و تاکید کرد : مردم در خصوص تامین مسکن نگرانی نداشته باشند .

    رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی در توئیتی نوشت : قانون جدید (قانون جهش تولید مسکن) به ما اجازه خوبی داده است که در آن زمین ، وام و کمک‌های مناسب به مردم ارائه دهیم تا صاحب خانه‌ای مناسب و در خور شأن یک ایرانی شوند .

    خدمتگزاران شما در وزارت راه و شهرسازی شبانه‌روز تلاش خواهند کرد که مردم نگرانی در خصوص مسکن خود نداشته باشند .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سخنگوی دولت با اشاره به رویکرد دولت دوازدهم در حوزه مسکن که خود را متولی ساخت مسکن نمی دانست ، گفت : با سیاست‌های دولت ...

    |

    تامین زمین شهری و روستایی در سراسر کشور از یک‌صد هزار هکتار عبور کرد و این یک عدد تاریخی در بخش مسکن بعد از انقلاب اسلامی به شمار می‌رود .

    |

    این دولت با شجاعت و به صورت جهادی طرح‌های مسکن را پیش برده است و می‌دانستیم که در این مسیر انتقادهایی به دولت خواهد شد ، اما وعده رئیس جمهوری برای ساخت سالی یک میلیون مسکن بر اساس نیاز مردم بود .

    |

    ساخت مسکن در سطح کشور از مرز ۲ میلیون و ۵۶۰ هزار واحد عبور کرده است .

    |

    روند نوسازی در بافت‌های فرسوده شهری از ۲۸۸ هزار واحد عبور کرده است و این میزان از نوسازی می‌تواند در آینده با قوت بیشتری ادامه یابد. همچنین در کنار نوسازی واحدهای واقع در بافت‌های فرسوده تاکنون ۱۰۴ هزار واحد مسکونی از واحدهایی که نوسازی آنها آغاز شده به بهره‌برداری رسیده ...

    |

    نظرات کاربران