در حال بارگذاری ...
  • انتشار اسامی نامزدهای تایید صلاحیت شده نهایی نهمین دوره انتخابات هیات‌ مدیره سازمان‌ نظام مهندسی ساختمان استان گلستان

    با مشارکت حداکثری ، گام موثری درجهت ارتقاء کیفی در خدمات رسانی به اعضاء و رعایت دقیق قوانین و مقررات ملی خواهیم برداشت و منجر به انتخاب یک هیات مدیره کارآمد و توانا در استان خواهد شد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی گلستان از انتشار اسامی نامزدهای تایید صلاحیت شده نهایی عضویت در هیات‌مدیره سازمان‌ نظام مهندسی ساختمان استان خبر داد .

    حسین محبوبی بیان داشت : از مجموع کل اعضای نظام مهندسی ساختمان استان ۷۹ نفر جهت کاندیداتوری در نهمین دوره انتخابات نظام مهندسی ساختمان استان ثبت نام نمودند که بعد از انجام مراحل استعلام و بررسی صلاحیت در هیات اجرایی ، هیات نظارت استان اسامی ۴۹ نفر را به عنوان نامزدهای تایید صلاحیت شده نهایی نهمین دوره انتخابات هیات‌ مدیره سازمان‌ نظام مهندسی ساختمان استان منتشر کرده است .

    وی افزود : بر اساس تصمیم مشترک هئیت های اجرایی و نظارت ، زمان برگزاری انتخابات روز چهارشنبه ۷ مهر سالجاری مشخص و مقرر شد از طریق ارسال پیامک به اطلاع اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان رسانده شود .

    محبوبی شرکت پر شور اعضاء درتعیین نمایندگان حرفه ای خود را  بسیار اثر گذار توصیف کرد و گفت  : با مشارکت حداکثری ، گام موثری درجهت ارتقاء کیفی در خدمات رسانی به اعضاء و رعایت دقیق قوانین و مقررات ملی خواهیم برداشت و منجر به انتخاب یک هیات مدیره کارآمد و توانا در استان خواهد شد .

    رئیس هئیت نظارت بر انتخابات با اشاره به تلاشهای ارزنده و قابل تقدیر همه دست اندرکاران برگزاری این انتخابات خاطرنشان کرد : انتظار می رود شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور و با مشارکت حداکثری اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان باشیم .

    لازم به ذکر است سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان افزون بر ۱۰ هزار عضو دارد که می توانند با مشارکت در انتخابات مذکور ، در سرنوشت حرفه ای خود نقش بسزایی ایفا نمایند .




    مطالب مرتبط

    تصویب طرح تفکیکی اصلاحی پروژه نهضت ملی شهر قرق و افزایش طبقات پروژه‌های مسکن محرومین و نهضت ملی مسکن در شهر نوده خاندوز از دیگر مصوبات کمیسیون ماده پنج استان در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در گلستان بود .

    |

    میزان قابل‌توجهی از واحدهای مسکونی ما در شهر تهران را بافت فرسوده تشکیل می‌دهد . نوسازی بافت فرسوده می‌تواند حل مشکلات اجتماعی و فرهنگی را نیز در پی داشته باشد .

    |

    این میزان قیر رایگان برای بازآفرینی محلات هدف شهرهای خان ببین ، گمیشان ، سیمین شهر ، فاضل آباد ، گنبد ، رامیان و آق قلا تصویب و تخصیص گردید .

    |

    بانک های استان مکلف به پرداخت تسهیلات وام ودیعه مسکن با اولویت افراد معرفی شده توسط نهادهای حمایتی هستند .

    |

    طی توافقات انجام شده با سازمان جهاد کشاورزی و دانشگاه پیام نور استان برنامه ریزی برای واگذاری مجموعاً ۲.۷ هکتار زمین از جانب این دو دستگاه به طرح نهضت ملی مسکن در بندر ترکمن در دستور کار قرار دارد .

    |

    نظرات کاربران