در حال بارگذاری ...
  • افزایش اعتبار جهت تسریع در عملیات اجرایی پروژه بازآفرینی فرهنگی هنری نسیم شهر

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان تهران از افزایش اعتبار و تخصیص بالغ بر ۳۰۰۰۰ میلیون ریال جهت تسریع در عملیات اجرایی پروژه بازآفرینی فرهنگی هنری نسیم شهر خبر داد .

    محمد راستگو گفت : با احتساب افزایش اعتبار به پروژه مذکور مبلغ تخصیص یافته در سال جاری بالغ بر ۷۰۰۰۰ میلیون ریال خواهد بود که امیدواریم با تلاش و همکاری همه‌جانبه و استفاده از ظرفیت حداکثری توان پیمانکار این پروژه در سال جاری به بهره‌برداری برسد .




    مطالب مرتبط

    ساخت پروژه مسکن ویژه تهرانسر شامل ده بلوک ۲۲۹ واحدی از سال ۱۳۹۰ آغاز و تا سال ۱۳۹۶ به پایان رسید و از سال ۱۳۹۷ مراحل اخذ پایان کار توسط همکارانم در معاونت های املاک و حقوقی و مسکن و ساختمان آغاز شد .

    |

    همه الزامات ، دستورالعمل ها و آئین نامه های دفتر مقررات ملی ساختمان و همچنین سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در اجرای طرح ملی نهضت مسکن به صورت کامل رعایت می شود . در ۲۹ شهر استان اردبیل تعداد ۳۶ هزار و ۵۱۰ متقاضی نهضت ملی مسکن تایید نهایی شده و از این تعداد ۲۹ هزار و ۴۴ متقاضی ...

    |

    ۱۳ هزار و ۲۲۷ هکتار از محدوده‌های مصوب بافت فرسوده کشور در استان تهران واقع شده است که این میزان حدود ۸ درصد از بافت فرسوده کشور را شامل می‌شود .

    |

    گزارشات اقدامات انجام شده در پروژه‌های ۱۶۸۰ واحدی جابجایی منازل در پهنه خطر منبع آب اهواز ، پروژه ۲۰۰۰ واحدی مسکن مهر کارکنان نفت ، پروژه ۲۰۸۰ واحدی بنیاد مسکن ، پروژه‌های نهضت ملی مسکن در اکباتان که توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز ارائه شد .

    |

    سامانه املاک و اسکان ظرفیت بسیار خوبی برای برنامه ریزی و سیاست‌گذاری‌های آینده کشور با توجه به اطلاعات ثبت شده هر خانوار دارد که از سوداگری مسکن جلوگیری و خدمات رسانی را تسهیل می‌کند .

    |

    نظرات کاربران