در حال بارگذاری ...
  • برگزاری ششمین جلسه گروه کاری تلفیق زیربنایی استان اصفهان

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، ششمین جلسه گروه‌ کاری تلفیق زیربنایی استان اصفهان در سال ۱۴۰۰ به منظور بررسی و اتخاذ تصمیم برای بیش از ۷۳ پرونده مرتبط با موارد داخل و خارج حریم شهرهای استان برگزار شد .

    مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه جلسات گروه کاری تلفیق زیربنایی به‌صورت منظم در این استان تشکیل می‌شود اذعان داشت : عموماً در این جلسات پرونده‌های مرتبط با طرح‌های وابسته کشاورزی ، گردشگری و صنایع که داخل و خارج حریم شهرهای استان اصفهان واقع شده‌اند مورد بررسی قرار می‌گیرد .  

    وی بیان داشت : در این نشست ۶۰ مورد از پرونده‌های مربوط به گروه‌کاری طرح‌های وابسته کشاورزی مطرح شد که از این میزان موارد داخل حریم ۳۹ شهر و موارد خارج حریم ۲۱ شهر استان مورد بررسی قرار گرفت .  

    قاری‌قرآن گفت : بیشترین زمان جلسه جهت رسیدگی به موارد خارج حریم شهرستان‌های کاشان ، اصفهان ، خوانسار ، برخوار ، نایین ، تیران و کرون ، فلاورجان ، شهرضا ، لنجان ، شاهین‌شهر و میمه ، آران و بیدگل و خوروبیابانک اختصاص یافت . 




    مطالب مرتبط

    امسال بخش روبنایی ، شامل مدارس و مساجد ، با توجه به تأکیدات مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در اولویت قرار دارد و کنترل‌های لازم در این خصوص انجام خواهد شد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست معاونت املاک و حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن با بیان اینکه اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان در مقام شناسایی ...

    |

    در سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ ، بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ نفر برای اخذ تسهیلات نوسازی مسکن در بافت فرسوده به بانک معرفی شده‌اند .

    |

    از ابتدای سال جاری تاکنون سند مالکیت تک برگ به نام دولت جمهوری اسلامی ایران به نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن برای بیش از ۶ هزار و ۱۰۰ هکتار اراضی ملی و دولتی در سطح استان اصفهان صادر و تثبیت شده است .

    |

    از متقاضیان ثبت نامی برای شهرهای جدید استان اصفهان ، شامل بهارستان ، مجلسی و فولادشهر، پس از انجام پالایش‌های لازم ، بالغ بر ۶۸ هزار نفر حائز شرایط فعال بودند، که از این تعداد بیش از ۵۵ هزار نفر مربوط به شهر جدید بهارستان ، افزون بر ۱۱ هزار و ۹۰۰ نفر شهر جدید فولاد شهر و ۹۵۰ ...

    |

    نظرات کاربران