در حال بارگذاری ...
  • واگذاری ۳۱۰۷ مترمربع اراضی بری ساخت مسکن اقشار ویژه شهرستان فریدونشهر

    اراضی واگذار شده سه هزار و ۱۰۷ متر مربع برای ۳۴ خانوار بوده است که به صورت ۲ و ۳ واحده در نظر گرفته شده همچنین هم اکنون در حال ساخت و ساز است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فریدونشهر از در حال ساخت بودن ۳۱۰۷ متر مربع اراضی واگذار شده به اقشار ویژه این شهرستان خبر داد .

    علی گلشاهی در خصوص اراضی واگذار شده به اقشار ویژه این شهرستان اذعان داشت : در راستای تامین مسکن اقشار ویژه با سیاست‌گذاری‌های معاونت املاک و حقوقی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان حدود ۱۶ قطعه از اراضی شهرستان فریدونشهر به این عزیزان واگذار شد .  

    وی افزود : اراضی واگذار شده سه هزار و ۱۰۷ متر مربع برای ۳۴ خانوار بوده است که به صورت ۲ و ۳ واحده در نظر گرفته شده همچنین هم اکنون در حال ساخت و ساز است .  

    رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فریدونشهر در رابطه با طرح اقدام ملی مسکن این شهرستان اظهار کرد : با توجه به ثبت نام‌های بعمل آمده و بررسی شرایط متقاضیان استفاده از این طرح ، ۹۰ نفر مورد تایید قرار گرفتند که برای این افراد ۳۰ پلاک مسکونی ۳ واحده در نظر گرفته شده است .  

    وی با بیان اینکه ساخت و ساز طرح اقدام ملی تولید مسکن در این شهرستان بصورت گروهی و توسط خود اشخاص انجام می‌شود گفت : بر اساس اراضی تامین شده برای این طرح حدود یکهزار و ۴۰۰ متر مربع تجاری و دو هزار و ۲۰۰ متر مربع مذهبی در نظر گرفته شده است . 




    مطالب مرتبط

    در کل استان زمین مورد نیاز برای بالغ بر ۱۴۵ هزار واحد تامین شد که برای حدود ۷۰ هزار واحد آن با پیگیری‌هایی که بعمل آمد مصوبه شورای برنامه ریزی استان برای ۸۰۰ هکتار زمین اخذ شد .

    |

    با توجه به رویکردهای اقتصادی و اجتماعی در تهیه طرح های توسعه شهری از اسناد راهبردی برنامه ششم توسعه نیز می‌توان به عنوان سند فرادست در تهیه طرح های توسعه شهری نام برد .

    |

    برای تعداد ۱۹ طرح تفصیلی شامل شهرهای اژیه ، تودشک ، محمدآباد ، ورزنه ، کمشچه ، بویین میاندشت ، عسگران ، وزوان ، چرمهین ، خالدآباد ، نیک آباد ، طالخونچه ، نصرآباد ، دیزیچه ، خمینی شهر ، گز ، محمدآباد ، قهدریجان و گلپایگان ، مرحله اول آن ها تهیه شده و قابل طرح در کمیسیون ماده ۵ است ...

    |

    با توجه به‌ اینکه شهر اصفهان به پشتوانه ظرفیت های تاریخی ، اقتصادی و اجتماعی بر اساس مصوبه ۱۳۹۷ شورای عالی شهرسازی و معماری کشور تحت عنوان «اتخاذ رویکرد نوین در تهیه طرح های جامع شهری» از طرف شورای عالی شهرسازی و معماری به عنوان یکی از پنج شهر پایلوت کشور برای تهیه برنامه ...

    |

    طرح نهضت ملی مسکن ، ابر پروژه ای است که می‌توان گفت حجم اصلی کار آن در دولت سیزدهم انجام شد و با توجه به قانون جهش تولید مسکن و تعهدات ایجاد شده حجم بالای کاری در طی سال‌های اخیر برای این طرح به اجرا درآمد .

    |

    نظرات کاربران