در حال بارگذاری ...
  • برگزاری جلسه پیگیری ساماندهی حاشیه نشینی چابهار در شرکت بازآفرینی شهری ایران

    چابهار دارای بزرگترین میزان حاشیه نشینی در کشور به نسبت جمعیت است و استان سیستان و بلوچستان نیز یکی از سه استان با اولویت ویژه جهت انجام پروژه‌های مرتبط با کاهش سکونتگاه‌های غیررسمی (حاشیه نشینی) است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در پی سفر آیت الله رئیسی به چابهار و بازدید از مناطق حاشیه نشین آنجا و دستورات ایشان جهت تسریع در ساماندهی این مناطق ؛ جلسه ویژه پیگیری سفر رئیس جمهور در شرکت بازآفرینی شهری ایران تشکیل گردید .

    در این نشست که با حضور مهدی عبوری معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران و سردار محمد زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی، سردار عبدالحسین بریمانی معاون برنامه و بودجه و مالی سازمان بسیج مستضعفین ، غلامی معاون فنی بسیج سازندگی ، سید الحسینی عضو هیئت مدیره ، الماسی و خراسانی معاونین شرکت بازآفرینی شهری برگزار شد آخرین وضعیت حاشیه نشینی چابهار و پروژه‌های در حال انجام از جمله پروژه مسکن محرومین ۱۰۰۰ واحدی مرادآباد مورد ارزیابی قرار گرفت و راه‌های تسریع در عملیاتی نمودن دستورات رییس جمهور بررسی شد .

    شایان ذکر است پروژه مسکن محرومین ۱۰۰۰ واحدی مرادآباد چابهار در زمینی به مساحت ۳۶ هکتار با همکاری شرکت بازآفرینی شهری ایران بعنوان کارفرما و سازمان بسیج بعنوان مجری در حال احداث است و مساحت کل واحدهای این پروژه ۶۰ هزار متر مربع می‌باشد و قرار است ظرف ماه‌های پیش‌رو آماده بهره‌برداری گردد .

    چابهار دارای بزرگترین میزان حاشیه نشینی در کشور به نسبت جمعیت است و استان سیستان و بلوچستان نیز یکی از سه استان با اولویت ویژه جهت انجام پروژه‌های مرتبط با کاهش سکونتگاه‌های غیررسمی (حاشیه نشینی) است .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ تفاهم‌نامه همکاری مشترک شرکت بازآفرینی شهری ایران و شورای عالی استان‌ها در جلسه شورای نوسازی مسکن شرکت بازآفرینی ...

    |

    سازمان برنامه و بودجه کشور آمادگی دارد شرکت بازآفرینی شهری ایران را در زمینه موافقتنامه‌ها و اعتبارات یاری کند تا شرایط جهت نوسازی بافت‌های فرسوده و بازآفرینی شهری محلات هدف تسهیل و تسریع شود .

    |

    افزایش کیفیت زندگی شهری در بافت فرسوده شهر تبریز یکی از اهداف بازآفرینی شهری در این شهر به شمار می‌رود و دو پروژه آیمان و شهرک جوانان تبریز از مصادیق این مهم تلقی می‌شوند .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل دفتر ستاد ملی بازآفرینی شهری پایدار ، پیگیری تحقق مصوبات ستاد ملی بازآفرینی شهری پایدار در دولت سیزدهم را از جمله ...

    |

    محدوده و محلات هدف بازآفرینی شهر در سه گونه بافت تاریخی ، بافت ناکارآمد میانی و سکونتگاه غیررسمی بر اساس مصوبات اخیر کمیسیون ماده ۵ استان‌ها ، بررسی و در سامانه سینام بارگذاری شد .

    |

    نظرات کاربران