در حال بارگذاری ...
  • اختصاص ۱۷۰ میلیارد ریال اعتبار برای ساماندهی حاشیه شهر خاش

    با توجه به اعتبارات در نظر گرفته شده مقرر است در این مناطق اقداماتی نظیر بهسازی معابر ، احداث آتش نشانی و کتابخانه و همچنین خانه مهارت انجام شود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان خاش از اختصاص ۱۷۰ میلیارد ریال اعتبار برای نخستین بار برای ساماندهی محلات هدف طرح بازآفرینی این شهرستان خبر داد .

    اله بخش شهنوازی اظهار داشت : در شهرستان خاش چهار محله ولی آباد ، ریگ آباد ، محله هواشناسی و محله آبترش صوری زهی با گستره ۱۰۰ هکتار و جمعیتی بیش از ۱۰ هزار و ۵۰۰ نفر به عنوان محلات هدف باز آفرینی تاکنون به تصویب رسیده است .

    وی ادامه داد : با توجه به اعتبارات در نظر گرفته شده مقرر است در این مناطق اقداماتی نظیر بهسازی معابر ، احداث آتش نشانی و کتابخانه و همچنین خانه مهارت انجام شود .

    رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان خاش گفت : همچنین پنج میلیارد تومان قیر رایگان امسال در اختیار شهرداری این شهرستان جهت آسفالت معابر محلات هدف قرار می گیرد . محورهای فعالیت بازآفرینی شهری بهسازی محیط ، خدمات روبنایی ، خدمات زیربنایی و توانمندسازی اجتماعی است و تلاش می شود تا سطح کیفیت زندگی شهروندان ارتقا یابد .




    نظرات کاربران