در حال بارگذاری ...

آماده سازی معابر مسکن مهر شهرستان هندیجان با ۱۰ میلیارد تومان اعتبار

در شهرستان هندیجان ۱۸۷۰ واحد مسکن مهر وجود دارد که ۱۴۰۰ واحد مسکونی به متقاضیان تحویل شده ، ۱۸۰ واحد فاقد متقاضی است مابقی نیز در حال اتمام ساخت می باشند .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رییس اداره راه و شهرسازی هندیجان از بهسازی ، آماده سازی و روکش آسفالت معابر مسکن مهر شهرستان خبر داد .

محمد قنواتی اظهار داشت : برای آماده سازی معابر مسکن مهر هندیجان شمالی و جنوبی ۱۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است . کلیه معابر مسکن مهر هندیجان شمالی و جنوبی را در بخش احداث جوی و جدول ، کانیو ، جدول تک ، عملیات خاکبرداری و اجرای زیر اساس در سایت های مذکور به انجام می رسد .

قنواتی با اشاره به لزوم خدمت رسانی مطلوب به ساکنان سایت های مسکن مهر در شهرستان تصریح کرد : با پیگیری های انجام شده بزودی اعتبار احداث کلانتری و مسجد در سایت های مسکن مهر هندیجان اختصاص می یابد .

رئیس اداره راه و شهرسازی هندیجان افزود : در شهرستان هندیجان ۱۸۷۰ واحد مسکن مهر وجود دارد که ۱۴۰۰ واحد مسکونی به متقاضیان تحویل شده ، ۱۸۰ واحد فاقد متقاضی است مابقی نیز در حال اتمام ساخت می باشند .

وی ادامه داد : در بخش طرح اقدام ملی مسکن نیز ۱۹ قطعه زمین مسکونی شناسایی و به این طرح اختصاص یافته است . با تعامل و همگرایی دستگاه های خدمات رسان در سالجاری پروژه های مسکن در شهرستان به سرانجام رسیده و بخش عظیمی از مشکلات مردم مرتفع گردد .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان های شرق گلستان گفت : در راستای تامین خدمات روبنایی پروژه های مسکن شهرستان کلاله ، عملیات ...

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی گیلان از افتتاح ۹۴۴ واحد مسکونی همزمان با هفته دولت خبر داد . محمدرضا فلاحتگر مدیرکل راه و ...

|

طبق این تفاهم نامه ، اداره کل راه و شهرسازی مکلف به تخصیص اراضی لازم در سایت‌های مسکن شش هر گنبد ، علی آباد کتول ، کلاله ، کردکوی ، دلند و انبار الوم شد .

|

بر اساس برنامه ، مکلف به اخذ یک هزار و ۷۶۵ هکتار زمین بوده‌ایم که در پایان سال برای بیش از ۳ هزار هکتار زمین سند اخذ کردیم که در این مورد هم تحقق ۱۷۲ درصدی نسبت به برنامه را شاهد هستیم .

|

تأمین زمین برای طرح‌ها یکی از کارهای مهم و پرچالش در زمینه احداث مسکن است که انجام شد و در این خصوص ۳ هزار و ۲۰۰ هکتار زمین در حوزه شهری شناسایی و به شهرها و روستاهای استان الحاق شد که سهم بندرعباس ۹۰۰ هکتار است .

|

نظرات کاربران