در حال بارگذاری ...
  • تحویل ۴ پروژه بیمارستانی به وزارت بهداشت طی نیمه اول سال جاری

    تحویل بیمارستان‌های ۳۱۳ تختخوابی جهرم ، ۲۷۳ تختخوابی تربت‌حیدریه ، ۱۵۲ تختخوابی گچساران و ۹۹ تختخوابی مهدی‌شهر در نیمه اول امسال بخشی از تلاش نیروهای فنی-مهندسی وزارت راه و شهرسازی برای تأمین زیرساخت‌های عمرانی نظام سلامت در کشور است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به تحویل چهار پروژه بیمارستانی به وزارت بهداشت در نیمه اول امسال ، گفت : با تخصیص کامل بودجه آمادگی لازم برای تکمیل و تحویل سه پروژه ورزشگاهی نیز در نیمه دوم سال وجود دارد .

    علی نبیان به عملکرد سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی در نیمه اول سال ۱۴۰۰ اشاره کرد و افزود : از آنجایی که مقابله با شیوع کرونا از اولویت‌های اساسی کشور است ، بخش مهمی از توان فنی – مهندسی سازمان مجری نیز روی تکمیل پروژه‌های بیمارستانی متمرکز شد تا جایی که موفق شدیم چهار پروژه بیمارستانی دیگر با مجموع ظرفیت ۸۳۷ تخت را به وزارت بهداشت تحویل دهیم .

    مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی ادامه داد : تحویل بیمارستان‌های ۳۱۳ تختخوابی جهرم ، ۲۷۳ تختخوابی تربت‌حیدریه ، ۱۵۲ تختخوابی گچساران و ۹۹ تختخوابی مهدی‌شهر در نیمه اول امسال بخشی از تلاش نیروهای فنی - مهندسی وزارت راه و شهرسازی برای تأمین زیرساخت‌های عمرانی نظام سلامت در کشور است .

    معاون وزیر راه و شهرسازی گفت : از آغاز شیوع کرونا در کشور تاکنون سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی ۱۴ پروژه بیمارستانی با ۲۵۷۹ تخت را تحویل نظام سلامت کشور داده است .

    نبیان در ادامه به برنامه سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی در نیمه دوم امسال نیز اشاره کرد و افزود : با تخصیص اعتبار بیمارستان ۱۴۴ تختخوابی خمین نیز به وزارت بهداشت تحویل داده می‌شود .

    مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی همچنین از آمادگی سازمان برای تکمیل سه پروژه ورزشگاهی در نیمه دوم سال ۱۴۰۰ به شرط تخصیص کامل اعتبار خبر داد و تأکید کرد: با تخصیص اعتبار مورد نیاز می‌توان ورزشگاه‌های ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد ، ۵ هزار نفری بناب و ۵ هزار نفری بروجرد را تحویل داد .




    مطالب مرتبط

    احداث بیمارستان ۵۰۰ تختی ایرانشهر که در مرحله اسکلت قرار دارد از سال ۱۳۹۷ آغاز شده و طبق زمان‌بندی اولیه تکمیل آن تا سال ۱۴۰۴ به طول می‌انجامد . هم‌اکنون پیشرفت کل این پروژه ۲۸ درصد است و با تخصیص به موقع اعتبار در زمان مقرر به اتمام خواهد رسید .

    |

    ساخت این بیمارستان ۱۱۰۰ میلیارد تومان هزینه دارد که تاکنون ۶۵۰ میلیارد تومان آن تامین شده است و به ۴۵۰ میلیارد تومان دیگر نیاز است تا بیمارستان تکمیل و تحویل بهره‌بردار شود .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی در جلسه شورای مسکن گیلان با اشاره به رشد مطلوب پروژه های نهضت ...

    |

    پیشرفت چشمگیر پروژه‌های نهضت ملی مسکن در گیلان منجر به امیدآفرینی در مردم شده و در فهوای این امید آفرینی ، اعتمادسازی صورت گرفته است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی در دولت سیزدهم ۹ پروژه شامل ۵ پروژه بیمارستانی، ۲ پروژه ورزشگاهی و ۲ پروژه ...

    |

    نظرات کاربران