در حال بارگذاری ...
  • برگزاری هشتمین جلسه کارگروه زیربنایی و توسعه روستایی، عشایری ، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان هرمزگان

    با اجرای طرح های مصوب در کارگروه امور زیربنایی ، توسعه روستایی ، عشایری ، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست هرمزگان زمینه افزایش اشتغال ، کاهش نرخ بیکاری و رونق اقتصادی در استان فراهم می شود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون شهرسازی و معماری راه و شهرسازی هرمزگان از برگزاری هشتمین جلسه کارگروه زیربنایی و توسعه روستایی ، عشایری ، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان در شهریور ماه خبر داد .

    ابراهیم رستم گورانی در این باره افزود : در هشتمین جلسه کارگروه امور زیربنایی استان که در در محل سالن اجتماعات استانداری هرمزگان برگزار شد موارد ارسالی به دبیر خانه این کار گروه شامل تعیین کاربری واحدهای صنعتی ، خدمات رفاهی گردشگری و تولیدی و تغییر کاربری در داخل حریم و خارج از حریم شهرهای استان بررسی شد .

    وی تعداد موارد مطرح شده از شهرستان های شرق و غرب استان را بالغ بر ۳۶ مورد عنوان کرد و افزود : با توجه به نیازهای استان در حوزه های مختلف سرمایه گذاری این طرح ها در کارگروه مذکور تعیین کاربری و پس از تایید شورای برنامه ریزی و توسعه استان به چرخه واگذاری هدایت می شوند .

    معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان هرمزگان مهمترین پرونده های مورد بررسی را طرح های صنعتی ، خدمات رفاهی و گردشگری برشمرد و اضهار داشت : با اجرای طرح های مصوب در کارگروه امور زیربنایی ، توسعه روستایی ، عشایری ، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست هرمزگان زمینه افزایش اشتغال ، کاهش نرخ بیکاری و رونق اقتصادی در استان فراهم می شود .




    نظرات کاربران