در حال بارگذاری ...
  • انتخاب اعضای هیات مدیره و بازرسان سازمان نظام کاردانی ساختمان استان تهران

    اعضای هیئت نظارت و هیئت اجرایی این انتخابات تمام تلاش خود را به منظور برقرار نمودن فضای سالم انتخاباتی ، مدیریتی قانونمند و برگزاری انتخاباتی منظم و مطابق با آئین‌نامه بعمل آوردند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان تهران از اعلام نتایج انتخابات نظام کاردانی استان تهران خبر داد .

    محمد راستگو در خصوص نحوه برگزاری و میزان مشارکت در پنجمین دوره انتخابات هیئت مدیره و بازرسان سازمان نظام کاردانی ساختمان استان اظهار کرد : به دلیل وجود شرایط شیوع ویروس کرونا ، این دوره از انتخابات به صورت الکترونیکی با رعایت جوانب صیانت آرای محرمانه اعضا و تمهیدات لازم در خصوص نحوه احراز هویت رای دهندگان با استفاده از (شماره تلفن اختصاصی ، کد عضویت و کد ملی) برگزار شد تا اعضای سازمان بتوانند مشارکت حداکثری داشته باشند .  

    وی بیان داشت : اعضای هیئت نظارت و هیئت اجرایی این انتخابات تمام تلاش خود را به منظور برقرار نمودن فضای سالم انتخاباتی ، مدیریتی قانونمند و برگزاری انتخاباتی منظم و مطابق با آئین‌نامه بعمل آوردند .  

    معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان تهران اذعان داشت : در این دوره از انتخابات ۱۰ عضو اصلی در هفت رشته (عمران ، نقشه‌برداری ، ترافیک ، معماری ، شهرسازی ، تاسیسات برقی و تاسیسات مکانیکی) و ۵ عضو علی‌البدل در رشته‌های (عمران ، معماری ، تاسیسات مکانیکی و تاسیسات برقی) ، همچنین دو عضو اصلی  و یک عضو علی البدل بازرس مشخص شد .  

    راستگو در پایان با توجه به لزوم ارتقا جایگاه کاردان‌ها در سیستم نظام فنی کشور و استفاده بیشتر از این حرفه در زنجیره خدمات مهندسی ابراز امیدواری کرد : تا با انتخابات بعمل آمده و مشخص شدن نمایندگان حرفه‌ای اعضا سازمان ، شاهد ارتقاء کیفی در رعایت حقوق اجتماعی، خدمات‌رسانی به اعضاء و رعایت دقیق قوانین و مقررات ملی ساختمان باشیم .




    مطالب مرتبط

    ساخت پروژه مسکن ویژه تهرانسر شامل ده بلوک ۲۲۹ واحدی از سال ۱۳۹۰ آغاز و تا سال ۱۳۹۶ به پایان رسید و از سال ۱۳۹۷ مراحل اخذ پایان کار توسط همکارانم در معاونت های املاک و حقوقی و مسکن و ساختمان آغاز شد .

    |

    ارزش ریالی اراضی رفع تصرف شده ۵۲ هزار میلیارد ریال بوده و از مهم ترین شهرستان های عملیاتی استان تهران شامل شهرهای دماوند ، پردیس و رباط کریم است .

    |

    همه الزامات ، دستورالعمل ها و آئین نامه های دفتر مقررات ملی ساختمان و همچنین سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در اجرای طرح ملی نهضت مسکن به صورت کامل رعایت می شود . در ۲۹ شهر استان اردبیل تعداد ۳۶ هزار و ۵۱۰ متقاضی نهضت ملی مسکن تایید نهایی شده و از این تعداد ۲۹ هزار و ۴۴ متقاضی ...

    |

    ۱۳ هزار و ۲۲۷ هکتار از محدوده‌های مصوب بافت فرسوده کشور در استان تهران واقع شده است که این میزان حدود ۸ درصد از بافت فرسوده کشور را شامل می‌شود .

    |

    گزارشات اقدامات انجام شده در پروژه‌های ۱۶۸۰ واحدی جابجایی منازل در پهنه خطر منبع آب اهواز ، پروژه ۲۰۰۰ واحدی مسکن مهر کارکنان نفت ، پروژه ۲۰۸۰ واحدی بنیاد مسکن ، پروژه‌های نهضت ملی مسکن در اکباتان که توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز ارائه شد .

    |

    نظرات کاربران