در حال بارگذاری ...
  • انتخاب اعضای هیات مدیره و بازرسان سازمان نظام کاردانی ساختمان استان اصفهان

    در این دوره از انتخابات هفت عضو اصلی در هفت رشته (عمران ، نقشه‌برداری ، ترافیک ، معماری ، شهرسازی ، تاسیسات برقی و تاسیسات مکانیکی) و چهار عضو علی‌البدل در رشته‌های (عمران ، معماری ، تاسیسات مکانیکی و تاسیسات برقی) ، همچنین یک عضو اصلی بازرس مشخص شد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت : با رای اعضاء سازمان نظام کاردانی استان اصفهان در انتخابات پنجمین دوره هیئت مدیره و بازرس سازمان ، هفت عضو اصلی ، چهار عضو علی‌البدل و یک عضو بازرس مشخص شدند .

    امیر زاغیان در خصوص نحوه برگزاری و میزان مشارکت در پنجمین دوره انتخابات هیئت مدیره و بازرسان سازمان نظام کاردانی ساختمان استان اظهار کرد : به دلیل وجود شرایط شیوع ویروس کرونا ، این دوره از انتخابات بصورت الکترونیکی با رعایت جوانب صیانت آرای محرمانه اعضا و تمهیدات لازم در خصوص نحوه احراز هویت رای دهندگان با استفاده از (شماره تلفن اختصاصی ، کد عضویت و کد ملی) برگزار شد تا اعضای سازمان بتوانند مشارکت حداکثری داشته باشند .  

    وی بیان داشت : اعضای هیئت نظارت و هیئت اجرایی این انتخابات تمام تلاش خود را به منظور برقرار نمودن فضای سالم انتخاباتی ، مدیریتی قانونمند و برگزاری انتخاباتی منظم و مطابق با آئین‌نامه بعمل آوردند . انتخابات پنجمین دوره هیئت مدیره و بازرسان سازمان نظام کاردانی استان اصفهان از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۰ روز پنج شنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ با مشارکت ۱۹۱ نفر از اعضا سازمان برگزار شد .  

    وی گفت : در این دوره از انتخابات هفت عضو اصلی در هفت رشته (عمران ، نقشه‌برداری ، ترافیک ، معماری ، شهرسازی ، تاسیسات برقی و تاسیسات مکانیکی) و چهار عضو علی‌البدل در رشته‌های (عمران ، معماری ، تاسیسات مکانیکی و تاسیسات برقی) ، همچنین یک عضو اصلی بازرس مشخص شد .  

    زاغیان در پایان با توجه به لزوم ارتقا جایگاه کاردان‌ها در سیستم نظام فنی کشور و استفاده بیشتر از این حرفه در زنجیره خدمات مهندسی ابراز امیدواری کرد : تا با انتخابات بعمل آمده و مشخص شدن نمایندگان حرفه‌ای اعضا سازمان ، شاهد ارتقاء کیفی در رعایت حقوق اجتماعی ، خدمات‌رسانی به اعضاء و رعایت دقیق قوانین و مقررات ملی ساختمان باشیم . 




    مطالب مرتبط

    در کل استان زمین مورد نیاز برای بالغ بر ۱۴۵ هزار واحد تامین شد که برای حدود ۷۰ هزار واحد آن با پیگیری‌هایی که بعمل آمد مصوبه شورای برنامه ریزی استان برای ۸۰۰ هکتار زمین اخذ شد .

    |

    با توجه به رویکردهای اقتصادی و اجتماعی در تهیه طرح های توسعه شهری از اسناد راهبردی برنامه ششم توسعه نیز می‌توان به عنوان سند فرادست در تهیه طرح های توسعه شهری نام برد .

    |

    برای تعداد ۱۹ طرح تفصیلی شامل شهرهای اژیه ، تودشک ، محمدآباد ، ورزنه ، کمشچه ، بویین میاندشت ، عسگران ، وزوان ، چرمهین ، خالدآباد ، نیک آباد ، طالخونچه ، نصرآباد ، دیزیچه ، خمینی شهر ، گز ، محمدآباد ، قهدریجان و گلپایگان ، مرحله اول آن ها تهیه شده و قابل طرح در کمیسیون ماده ۵ است ...

    |

    با توجه به‌ اینکه شهر اصفهان به پشتوانه ظرفیت های تاریخی ، اقتصادی و اجتماعی بر اساس مصوبه ۱۳۹۷ شورای عالی شهرسازی و معماری کشور تحت عنوان «اتخاذ رویکرد نوین در تهیه طرح های جامع شهری» از طرف شورای عالی شهرسازی و معماری به عنوان یکی از پنج شهر پایلوت کشور برای تهیه برنامه ...

    |

    طرح نهضت ملی مسکن ، ابر پروژه ای است که می‌توان گفت حجم اصلی کار آن در دولت سیزدهم انجام شد و با توجه به قانون جهش تولید مسکن و تعهدات ایجاد شده حجم بالای کاری در طی سال‌های اخیر برای این طرح به اجرا درآمد .

    |

    نظرات کاربران