در حال بارگذاری ...
  • انتقال قطعی اسناد واحدهای مسکونی در اراضی آزادگان و منطقه زیتون شهریار

    قرارداد واگذاری اراضی آزادگان که به خانواده های شهید و ایثارگر نیز اختصاص یافته بود نیز در حال انتقال است و طی ۶ ماهه نخست امسال ۸ مورد انجام شده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره راه و شهرسازی غرب استان تهران از انتقال قطعی اسناد واحدهای مسکونی منطقه زیتون شهریار و اراضی آزادگان خبر داد .

    محسن محمد زاده گفت : قرارداد واحدهای مسکونی زیتون اجاره به شرط تملیک بود که با انجام تعهدات مالکان ، هم اکنون انتقال قطعی در حال انجام است و تا کنون ۲۴ مورد انتقال انجام شده است .

    وی ادامه داد : قرارداد واگذاری اراضی آزادگان که به خانواده های شهید و ایثارگر نیز اختصاص یافته بود نیز در حال انتقال است و طی ۶ ماهه نخست امسال ۸ مورد انجام شده است .

    محمدزاده با بیان اینکه طی ۶ ماهه نخست دو مورد رفع تصرف در اراضی ملی محدوده استحفاظی اداره راه و شهرسازی غرب استان انجام شده است گفت : با هوشیاری عوامل یگان حفاظت طی ۶ ماهه نخست امسال از تصرف ۷۱ مورد اراضی ملی و دولتی جلوگیری شده است .




    مطالب مرتبط

    ارزش ریالی اراضی رفع تصرف شده ۵۲ هزار میلیارد ریال بوده و از مهم ترین شهرستان های عملیاتی استان تهران شامل شهرهای دماوند ، پردیس و رباط کریم است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، به گفته سرپرست معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی کردستان با اجرای ۲۷ مورد عملیات رفع تصرف در سطح استان کردستان ، ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، فرمانده یگان حفاظت از اراضی ملی اداره کل راه و شهرسازی استان سمنان ، از رفع تصرف یک فقره زمین به مساحت ۲۵ متر مربع در ...

    |

    در اجرای مصوبات شورای حفظ حقوق بیت المال مقتدرانه با حمایت خاص قضایی و پشتیبانی انتظامی با هرگونه پدیده زمین خواری و تصرف اراضی ملی برخورد جدی به عمل آمده و از شهروندان خواست با مشاهده هر گونه زمین خواری و تصرف اراضی از طریق شماره مستقیم ۱۶۵۶ با این یگان همکاری لازم داشته ...

    |

    در راستای رفع تصرف اراضی ملی و با حمایت جدی دستگاه قضایی در این خصوص ، ۳۰ فقره رای قضایی در سال ۱۴۰۲ به نفع دولت و بیت‌المال اخذ شد . هم اکنون ۲۲ پرونده در حوزه زمین و مسکن شهرستان لنجان در حال رسیدگی قضایی است .

    |

    نظرات کاربران