در حال بارگذاری ...
  • تشریح مهمترین اقدامات مدیریت راه و شهرسازی جنوب شرق استان تهران

    پیگیری و رفع مشکل حقوقی و املاکی پلاک های ۴۷ ، ۴۸ و ۴۹ اصلی شهرستان قرچک در کارگروه تداخلات جهاد کشاورزی (اراضی موات هیات هفت نفره – به مساحت تقریبی ۳۰ هکتار داخل محدوده ) از دیگر اقدامات این اداره در حوزه املاک و حقوقی است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر راه و شهرسازی جنوب شرق استان تهران از اخذ سندهای تک برگ عرصه پروژه استیجاری دبله ، عرصه سهم افرازی دولت پلاک ۲۶/۱۰۷ و عرصه حدود ۲۵۰ قطعه اراضی دولت طی شش ماهه نخست سال جاری خبر داد .

    مجتبی صادقی گفت : اخذ سند تک برگ عرصه پروژه استیجاری دبله (۱۰۸۰ واحدی) به مساحت ۸۶۱۳۲ متر مربع ، اخذ سند تک برگ عرصه سهم افرازی دولت پلاک ۲۶/۱۰۷ به مساحت تقریبی ۴۶۳۸۴ متر مربع ، اخذ سند تک برگ عرصه حدود ۲۵۰ قطعه اراضی دولت و اخذ نظریه کمیسیون ماده ۱۲ قانون زمین شهری در قالب ۸۵ پلاک ثبتی از مهمترین فعالیت های حوزه املاک و حقوقی در مدیریت راه و شهرسازی جنوب شرق استان تهران در نیمه نخست امسال است .

    وی افزود : پیگیری و رفع مشکل حقوقی و املاکی پلاک های ۴۷ ، ۴۸ و ۴۹ اصلی شهرستان قرچک در کارگروه تداخلات جهاد کشاورزی (اراضی موات هیات هفت نفره – به مساحت تقریبی ۳۰ هکتار داخل محدوده ) از دیگر اقدامات این اداره در حوزه املاک و حقوقی است .

    صادقی با اشاره به انتقال قطعی حدود ۵۰ پلاک ثبتی از سهم دولت به اشخاص حقیقی تصریح کرد : در جهت احقاق حقوق دولت ، پیگیری و ابلاغ واریز وجه اراضی تصرفی تعاونی مسکن شهرداری قرچک به مبلغ ۲۸۵ میلیارد ریال انجام شد .

    مدیر راه و شهرسازی جنوب شرق استان تهران به اخذ ۱۵ رای حقوقی له دولت اشاره کرد و گفت : اخذ رای فسخ ، خلع ید ، قلع و قمع قرارداد واگذاری زمین جهت احداث بیمارستان در شهرستان پیشوا به دانشگاه آزاد اسلامی پیشوا – ورامین به مساحت تقریبی ۲۶۳۲۶.۹۱ متر مربع (دادگاه عمومی و حقوقی پیشوا – شعبه دوم ) از دیگر اقداماتی است که در جهت تحقق حقوق دولت طی شش ماه گذشته انجام شده است.




    مطالب مرتبط

    کمیسیون تشخیص ماده ۱۲ استان تهران جهت تنویر اذهان عمومی نسبت به اعلام آمار عملکرد طی سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۳ اقدام کرده است و مطابق قانون اعلام هر رای موات مشروط به دو بار آگهی در روزنامه سراسری به فاصله ۱۰ روز و سپس پی گیری متقاضیان تا سه ماه پس از آگهی دوم است که مطابق با قانون ...

    |

    اجرای قانون جامع حدنگار موسوم به (کاداستر) گامی مهم برای پیشگیری از وقوع پدیده زمین‌خواری بشمار می‌رود و دسترسی به اطلاعات زمین‌های ملی را آسان می‌کند ، در این راستا اخذ اسناد تک برگی و تبدیل اسناد دفترچه‌ای اراضی دولتی در سطح شهرستان لنجان به اسناد تک برگ همسو با ...

    |

    با بررسی و پالایش‌های به عمل آمده از متقاضیان ثبت نامی در شهر شاهین‌شهر بیش از ۱۲ هزار متقاضی تایید نهایی شدند . در پروژه ۱۴۴ هکتاری شاهین‌شهر سهم راه و شهرسازی ساخت بیش از ۶ هزار واحد مسکونی بوده که تأمین مسکن بخشی از متقاضیان این شهر را مرتفع می‌کند .

    |

    نظرات کاربران