در حال بارگذاری ...

اجرای طرح اقدام ملی مسکن در ۵۵ شهر استان اصفهان

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، طرح اقدام ملی مسکن در ۵۵ شهر استان اصفهان در حال اجراست .

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در کاشان با اشاره به اجرای طرح اقدام ملی برای ساخت ۸۰۰۰ واحد مسکونی در استان گفت : این طرح برای شهر اصفهان تعریف نشده، اما در ۵۵ شهر استان برنامه ریزی شده و در حال اجرا است .

غلامحسین خانی با بیان اینکه از این تعداد ۴۵۰۰ واحد را بنیاد مسکن و بقیه را گروه ساخت اجرا می‌کنند گفت : هزار و ۵۰۰ واحد هم به کاشان و قمصر واگذار شده است .

وی با اشاره به وام ۱۵۰ میلیون تومان به متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن گفت : بقیه هزینه‌های ساخت را متقاضی در مراحل اجرا پرداخت می‌کند و تسهیلاتی از جمله تخفیف ۵۰ درصدی در صدور پروانه ساختمانی و نظام مهندسی برای متقاضیان اعمال می شود .

خانی بابیان اینکه طرح اقدام ملی مسکن در شهر‌هایی از جمله شاهین شهر ، کاشان ، مبارکه در حال اجراست افزود : افراد دارای زمین سنددار نیز می توانند پس از احراز شرایط از وزارت راه و شهرسازی ، برای ساخت و ساز از تسهیلات طرح اقدام ملی مسکن بهره‌مند شوند .

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان با اشاره به پرداخت ۱۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات بهسازی واحد‌های مسکونی در روستا‌های استان گفت : امسال در بیش از ۱۱۰ روستا طرح هادی اجرا و هزار میلیارد تومان تسهیلات به برای ساخت این واحد‌های مسکونی تخصیص یافته است .

وی افزود : سهم استان اصفهان ۳۰۰۰ واحد بصورت ویژه شروع شده و ۵۰ میلیون تومان تسهیلات با سود ۵ درصد ۱۵ ساله است و برای هر واحد ۳۰ میلیون تومان بلاعوض از محل مسکن محرومین پرداخت می‌شود .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، استاندار سمنان با حضور در دو پروژه ۱۶۰ واحدی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و ۱۶۰ واحدی فجر آخرین روند اجرایی پروژه ها و پیشرفت ...

|

از ۲۲ هزار و ۵۰۰ متقاضی تایید نهایی شده مسکن حمایتی در استان خوزستان برای ۲۱ هزار نفر پروژه تخصیص داده شده و ۲ هزار و ۶۰۰ متقاضی افتتاح حساب کرده و ۳ هزار و ۵۰۰ متقاضی افتتاح حساب تحت پوشش هم در استان وجود دارند .

|

تسهیلات مسکن روستایی از بهمن ماه سال گذشته بعد از طی مراحل اداری اخذ تضامین بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه به ۹ بانک عامل ابلاغ و آغاز شد . اما از اول دی ماه سال ۱۴۰۲ پرداخت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی آغاز و در این مدت حدود ۳ ماه بیش از ۲۶۰ هزار نفر به بانک ها برای وام مسکن ...

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مراسم اهدای کلید واحدهای مسکونی به توانخواهان و مددجویان تحت پوشش بهزیستی لنگرود با حضور مسئولین استانی برگزار شد . ...

|

اکنون از ۴۱۸۹ واحد سهم بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین در طرح نهضت ملی مسکن ، بیش از ۱۱٠٠ واحد آن به بهره برداری رسیده و مابقی از ۷۵ تا ۱٠٠ پیشرفت فیزیکی داشته‌اند .

|

نظرات کاربران