در حال بارگذاری ...

ثبت‌نام غیرحضوری برای دریافت وام ۲۰۰ میلیونی تسهیلات نوسازی مسکن در بافت فرسوده استان قم

با کامل کردن ثبت‌نام ، پس از یک هفته پیامک به متقاضی ارسال می‌شود و او برای دریافت تسهیلات باید به بانک مراجعه کند . کلیه مراحل ثبت نام سامانه بدون مراجعه حضوری و به صورت برخط و از طریق اینترنت قابل انجام و پیگیری است .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان قم از فرآیند غیرحضوری ثبت نام برای دریافت وام و تسهیلات نوسازی مسکن در بافت فرسوده خبر داد .

حسن صبوری اظهار داشت : در کلانشهر قم تسهیلات نوسازی مسکن در بافت فرسوده برای پروژه های احداثی بدون استفاده از فناوری نوین برای اشخاص حقیقی و حقوقی به ازای هر واحد ، ۱۲۰ میلیون تومان با سود ۹ درصد ، ۵۰ میلیون با سود ۱۸ درصد و ۳۰ میلیون با سود ۱۶% اوراق و در مجموع ۲۰۰ میلیون تومان است .

وی با اشاره به اینکه برای اشخاص حقیقی و حقوقی نیز سقف تسهیلات اعطایی در صورت استفاده از فناوری های نوین ساخت تا ۲۷۰ میلیون تومان برای کلانشهر قم به صورت ۱۲۰ میلیون تومان با سود ۱۸ درصد ، ۸۰ میلیون تومان با سود ۱۸% و۷۰ میلیون تومان با سود ۱۶ درصد اوراق است .

صبوری ادامه داد : برای ثبت‌نام شهروندان می‌توانند با مراجعه به سامانه تسهیلات بهسازی و نوسازی بافت‌های فرسوده ناکارآمد شهری به آدرس http://facility.udrc.ir مراحل ثبت ملک خود را طی کنند .

وی افزود : استعلام برای تشخیص موقعیت ملک در بافت فرسوده با استفاده از کد جام و یا کد پستی از طریق سایت مذکور انجام می شود و در مرحله بعدی متقاضی باید تلفن همراه خود رادر سامانه ثبت کند . در ادامه نیز  متقاضی ضمن تکمیل فرآیند ثبت نام خود ، از طریق سامانه کد رهگیری دریافت می‌کنند .

صبوری خاطرنشان کرد : با کامل کردن ثبت‌نام ، پس از یک هفته پیامک به متقاضی ارسال می‌شود و او برای دریافت تسهیلات باید به بانک مراجعه کند . کلیه مراحل ثبت نام سامانه بدون مراجعه حضوری و به صورت برخط و از طریق اینترنت قابل انجام و پیگیری است .




مطالب مرتبط

سایت ۱۷ هکتاری ۹۰ درصد ، سایت ۲۲ و ۲۷ هکتاری ۷۰ درصد ، سایت ۵۶۰ هکتاری ۳۵ درصد و سایت‌های یک طبقه حیاط دار پرنیان و قنوات حدود ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارند .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به حمایت‌های متنوع برای نوسازی مسکن در بافت ...

|

این پروژه‌ها در محورهای مختلفی شامل احداث و ارتقا شبکه زیرساختی ، ارتقا وضعیت اجتماعی و کاهش آسیب‌های اجتماعی ، احداث و توسعه امکانات و خدمات روبنایی ، بهسازی ، نوسازی ، مرمت و مقاوم‌سازی مسکن و اسکان مجدد ، ارتقا وضعیت اقتصادی و تهیه طرح‌های پیشگیرانه برای جلوگیری از ...

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران با اشاره به برنامه سالانه ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی ، اظهار کرد : تجربه نشان داده است که ...

|

در سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ ، بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ نفر برای اخذ تسهیلات نوسازی مسکن در بافت فرسوده به بانک معرفی شده‌اند .

|

نظرات کاربران