در حال بارگذاری ...
  • واریز ۹ هزار و ۲۴۶ میلیارد ریال توسط متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در استان زنجان

    در حال حاضر با توجه به تصویب نامه هیات وزیران و افزایش سقف تسهیلات به ازای هر واحد ۱۵۰ میلیون تومان این آمادگی است تا حسب اعلام متولیان نسبت به اعطای تسهیلات متمم با نرخ مصوب شورای پول و اعتبار اقدام لازم و عاجل صورت گیرد . نرخ کارمزد تسهیلات پرداختی در طرح اقدام ملی مسکن ۱۸ درصد است و امیدواریم با افزایش سقف تسهیلات روند اجرای پروژه‌ها به خوبی جلو برود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ سرپرست مدیریت شعب بانک مسکن استان زنجان گفت : ثبت نام نهایی ۱۵ هزار و ۸۴۸ نفر از شهروندانی زنجانی که در طرح اقدام ملی مسکن تایید شده است ، بیش از ۹ هزار و ۲۴۶ میلیارد ریال واریزی داشتند .

    سید اکبر سید هاشمی در جلسه شورای مسکن گفت : ثبت نام نهایی ۱۵ هزار و ۸۴۸ نفر از شهروندانی زنجانی که در طرح اقدام ملی مسکن تایید شده است ، بیش از ۹ هزار و ۲۴۶ میلیارد ریال واریزی داشتند . از این میزان پنج هزار و ۱۲۴ میلیارد ریال به حساب سازندگان طرح با هماهنگی اداره کل راه و شهرسازی استان و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی واریز شده است .

    سرپرست مدیریت شعب بانک مسکن استان زنجان گفت : تعداد دو هزار و ۸۲۴ واحد عقد قرارداد شده به مبلغ دو هزار و ۸۲۲ میلیارد ریال و بیش از ۶۸۰ میلیارد ریال از سهم الشرکه حسب درخواست سازندگان واریز شده است .

    سید هاشمی تاکید کرد : در حال حاضر با توجه به تصویب نامه هیات وزیران و افزایش سقف تسهیلات به ازای هر واحد ۱۵۰ میلیون تومان این آمادگی است تا حسب اعلام متولیان نسبت به اعطای تسهیلات متمم با نرخ مصوب شورای پول و اعتبار اقدام لازم و عاجل صورت گیرد . نرخ کارمزد تسهیلات پرداختی در طرح اقدام ملی مسکن ۱۸ درصد است و امیدواریم با افزایش سقف تسهیلات روند اجرای پروژه‌ها به خوبی جلو برود .

    سرپرست مدیریت شعب بانک مسکن استان زنجان تعداد پروژه‌های معرفی شده برای بانک مسکن را ۷۵ پروژه اعلام کرد و ادامه داد : این تعداد پروژه تعداد هشت هزار و ۶۳۴ واحد را شامل می‌شود و تعداد واحدهایی هم که عقد قرار داد شده دو هزار و ۸۲۴ واحد است .

    گفتنی است در جلسه شورای مسکن زنجان که با ارائه سه دستور کار توسط ادراه کل راه و شهرسازی استان زنجان برگزار شد ، سازمان صمت استان زنجان ، گزارش تامین مصالح ساختمانی برای طرح اقدام ملی مسکن ، بنیاد مسکن استان زنجان روند ساخت مسکن در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر  جمعیت و گزارش بانک مسکن در خصوص روند اعطای تسهیلات به طرح های بخش مسکن ارائه شد .




    مطالب مرتبط

    در سال گذشته برای تحقق اهداف و افزایش توانمندی مسئولان و همکاران مدیریت‌ها و شعب ، اختیاراتی را به آنها تفویض کردیم و برآنیم تا در سال جدید نیز با تداوم این رویکرد ، اختیارات بیشتری را در چارچوب قوانین و مقررات و در جهت افزایش بهره وری و خدمت رسانی به مشتریان عزیز و انجام ...

    |

    یکی از موضوعات ، مسکن بود که کشور دچار مشکل جدی در آن بوده است ، زیرا مدت زیادی به آن بی‌توجهی شد و این ، بار سنگین هزینه‌ و دغدغه‌ برای خانواده‌ها ایجاد کرد . قانون برای ساخت مسکن وجود داشت ، اما تفاوت رئیس جمهور شهید با دیگران ، مقیّد بودن به اجرای قانون بود .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سخنگوی دولت با اشاره به رویکرد دولت دوازدهم در حوزه مسکن که خود را متولی ساخت مسکن نمی دانست ، گفت : با سیاست‌های دولت ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست ریاست جمهوری گفت : تا پایان ۴ سالی که قرار بود این دولت ادامه به رقم ۴ میلیون واحد مسکونی نزدیک می‌شویم که امید است ...

    |

    پیشرفت چشمگیر پروژه‌های نهضت ملی مسکن در گیلان منجر به امیدآفرینی در مردم شده و در فهوای این امید آفرینی ، اعتمادسازی صورت گرفته است .

    |

    نظرات کاربران