در حال بارگذاری ...

موفقیت شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در اخذ گواهینامه صلاحیت ایمنی پیمانکاران

این گواهینامه به صورت کشوری صادر شده است و در تمام مراکز عملیاتی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در سراسر ایران قابل ارائه و معتبر می‌باشد . مدت اعتبار این گواهینامه تا سال ۱۴۰۲ بوده و پس از آن نیز قابل تمدید است .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک موفق به اخذ گواهینامه صلاحیت ایمنی پیمانکاران از وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی شد.

فرشید کریمی مدیر دفتر برنامه و بودجه و سیستم کیفیت و HSE شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: با توجه به الزام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به ارائه گواهینامه صلاحیت سیستمی پیمانکاران در زمان انعقاد قراردادهای پیمانکاری در همین راستا شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک ، به تهیه مستندات و فرایندهای مورد نیاز برای اخذ گواهینامه صلاحیت ایمنی پیمانکاران اقدام کرد .

کریمی اضافه کرد : بازرسان وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی پس از بررسی مستندات و انجام بازدیدهای دوره‌ای که امسال صورت گرفت با برآوردهایی که طبق الزامات مربوطه صورت گرفت صلاحیت شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک مورد تایید وزارت تعاون ، کار و ارفاه اجتماعی قرار گرفت و موفق به اخذ این گواهینامه شد .

وی ادامه داد : این گواهینامه به صورت کشوری صادر شده است و در تمام مراکز عملیاتی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در سراسر ایران قابل ارائه و معتبر می‌باشد . مدت اعتبار این گواهینامه تا سال ۱۴۰۲ بوده و پس از آن نیز قابل تمدید است .

همچنین طی ماه گذشته ، با انجام ممیزی توسط شرکت TUV پاسارگاد ایران ، نماینده رسمی شرکت MTIC کشور آلمان در ایران ، شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک موفق به اخذ گواهینامه استانداردهای ISO ۹۰۰۱:۲۰۱۵ و HSE- MS کشور آلمان شد و این گواهینامه هم‌اکنون به نام شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک صادر شده است .

 




مطالب مرتبط

مدیریت انرژی و صرفه جویی و بهینه مصرف کردن انرژی امروزه به یکی از چالش‌های مهم در دنیا تبدیل شده و کشور ما هم از این قضیه مستثنی نیست و توصیه می‌شود که الگوی مناسب مصرف انرژی را در سراسر کشور رعایت کنیم .

|

طی برنامه‌ریزی امسال ۴۰ درصد خدمات را به حوزه وزارت راه و شهرسازی ، ۲۰ درصد به دیگر سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی و ۴۰ درصد دیگر را باید به بخش خصوصی ارائه کرده‌ایم تا بتوانیم در ارتقا کیفی پروژه عمرانی در سراسر کشور نقش‌آفرین باشیم .

|

امسال ۳ نوع آزمایش جدید در بخش شیمی و دو نوع آزمایش جدید در بخش مقاومت مصالح برای ارائه خدمات مطلوب به کارفرمایان ، مهندسین مشاور و پیمانکاران راه‌اندازی خواهد شد .

|

نظرات کاربران