در حال بارگذاری ...

آماده باش یگان حفاظت از اراضی ملی استان اصفهان در ایام تعطیلات آخر ماه صفر

تیم‌های گشت و مراقبت یگان حفاظت اراضی هم در سطح ادارات شهرستان‌ها و هم در ستاد اداره‌کل به صورت شبانه‌روزی و مستمر عرصه‌های دولتی را مورد رصد و پایش قرار می‌دهند و به محض مشاهده هرگونه تخلف بر روی اراضی ملی با متخلفان برخورد قانونی صورت می‌گیرد .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان اعلام کرد : به منظور احتمال تصرفات در اراضی ملی ، عوامل یگان حفاظت استان اصفهان در تعطیلات و ایام شهادت ائمه اطهار (ع) برای پیشگیری از هرگونه تخلف و تصرف به اراضی ملی و مقابله با متعرضین احتمالی در آماده ‌باش کامل قرار خواهند داشت .

علیرضا قاری‌قرآن اظهار کرد : با توجه به فرارسیدن ایام اربعین حسینی و تعطیلات پیشِ رو به مناسبت شهادت ائمه اطهار علیهم السلام ، عوامل یگان حفاظت اراضی استان اصفهان برای پیشگیری از هرگونه تخلف و تصرف به اراضی ملی و مقابله با آن در آماده باش کامل هستند .  

وی ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدا... الحسین (ع) بیان داشت : موضوع حفاظت از عرصه‌های ملی که یکی از اولویت‌های این اداره‌کل است تعطیل بردار نیست و در طول سال به ویژه در ایام تعطیلات با جدیت انجام می‌شود .  

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان ادامه داد : تیم‌های گشت و مراقبت یگان حفاظت اراضی هم در سطح ادارات شهرستان‌ها و هم در ستاد اداره‌کل به صورت شبانه‌روزی و مستمر عرصه‌های دولتی را مورد رصد و پایش قرار می‌دهند و به محض مشاهده هرگونه تخلف بر روی اراضی ملی با متخلفان برخورد قانونی صورت می‌گیرد .  

وی یادآور شد : افراد سودجو معمولاً درایام تعطیلات همچون نوروز ، آخر هفته‌ها ، چند روز تعطیلی متوالی یا ایام شهادت ائمه اطهار (ع) فرصت را برای دست‌اندازی به زمین‌های ملی و دولتی فراهم می‌بینند، لذا از عموم مردم درخواست می‌شود در صورت مشاهده موارد تصرف و تعرض به اراضی ملی مراتب را فوراً از طریق تماس با شماره تلفن  ۱۶۵۶ به یگان حفاظت از اراضی‌ملی اطلاع دهند . 




مطالب مرتبط

مردم عزیز استان اصفهان در صورت مشاهده موارد مشکوک تعرض و یا تصرف به اراضی ملی و دولتی می‌توانند در هر ساعت از شبانه‌روز (۲۴ ساعته) با ارسال پیامک به سامانه ۳۰۰۰۴۱۷۳۵ موضوع را گزارش کنند تا عوامل یگان حفاظت اراضی استان در سریع‌ترین زمان ممکن اقدامات لازم را انجام دهند .

|

شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و زمین خواری با شماره تلفن ثابت به شماره ۰۵۱۳۷۶۵۰۱۷۹ و سامانه تلفن گویای ۴ رقمی ۱۶۵۶ تماس بگیرند و هرگونه دخل و تصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی ملی و دولتی را به یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی اعلام کنند .

|

در راستای رویکرد پیشگیرانه ، تیم‌های گشت و مراقبت یگان حفاظت اراضی هم در سطح ادارات شهرستان‌ها و هم در ستاد اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان به‌صورت شبانه‌روزی و مستمر عرصه‌های دولتی را مورد رصد و پایش قرار می‌دهند و به‌محض مشاهده هرگونه تخلف بر روی اراضی ملی با ...

|

با توجه به کمبود زمین در شهرهای استان اصفهان ، برای تأمین اراضی مورد نیاز از طریق توافق با مالکین خصوصی و همچنین الحاق اراضی دولتی به محدوده شهرها اقداماتی در دست انجام است تا به لطف خدا بتوانیم به‌تمامی افراد مشمول جوانی جمعیت و خانوارهای دارای ۴ فرزند زیر ۲۰ سال زمین رایگان ...

|

از ۲۴۳ هزار واحد مسکن سهمیه استان اصفهان در طرح نهضت ملی مسکن برای ساخت ۱۰۳ هزار واحد تاکنون زمین تأمین شده ، مابقی ۴۵ هزار واحد در قالب خود مالکی و ۳۵ هزار واحد در قالب احیای بافت‌های ناکارآمد و فرسوده شهری اجرا می‌شود .

|

نظرات کاربران