در حال بارگذاری ...

تشکیل جلسه هم‌اندیشی به منظور توسعه پایدار شهرستان‌های برخوار و شاهین‌شهر و میمه

از مسئله تقویت زمینه‌های تعامل میان دستگاه‌ها نباید غافل شد چرا که در صورتی می توان موانع اجرایی طرح‌های یک شهرستان را مرتفع و بر مشکلات فائق آمد که تمامی دستگاه‌های اجرایی مرتبط در تعامل ، همدلی و هماهنگی خوبی باشند .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان به منظور بررسی مسائل و مشکلات فرا روی توسعه پایدار شهرستان‌های برخوار و شاهین‌شهر و میمه و پیگیری طرح‌های حوزه راه و شهرسازی ، با شهرداران و نماینده مردم شریف این شهرستان‌ها در مجلس شورای اسلامی دیدار کرد .

در این جلسه که به میزبانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان تشکیل شد ، ضمن بررسی مسائل و مشکلات حوزه راه و شهرسازی، برای رفع موانع ، راهکارهایی مرتبط با حوزه‌های کاری مختلف این اداره‌کل ارائه شد همچنین صورتجلسات جلسات پیشین مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت .  

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان هدف از این تشکیل این جلسات را تعامل و همکاری به منظور بررسی مشکلات حوزه راه و شهرسازی این شهرستان عنوان کرد و گفت : شهرستان‌های برخوار و شاهین شهر و میمه ظرفیت‌های ویژه‌ای برای ایجاد توسعه پایدار دارد که مستلزم برنامه‌ریزی دقیق است .  

وی افزود : از مسئله تقویت زمینه‌های تعامل میان دستگاه‌ها نباید غافل شد چرا که در صورتی می توان موانع اجرایی طرح‌های یک شهرستان را مرتفع و بر مشکلات فائق آمد که تمامی دستگاه‌های اجرایی مرتبط در تعامل ، همدلی و هماهنگی خوبی باشند .  

گفتنی است در این نشست مشکلات مرتبط با واگذاری زمین برای گردشگری ، مسکن محرومین ، الحاق اراضی ، پارک اداری و ... مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و تصمیمات مناسبی اتخاذ شد . 




مطالب مرتبط

در اجرای طرح نهضت ملی مسکن ، سهم استان اصفهان ، ساخت ۱۸۳ هزار و ۸۶۶ واحد مسکونی است .

|

در اجرای طرح های حمایتی مسکن به صورت پیمانکاری و انبوه سازی ، افزون بر ۲۴ هزار واحد مسکونی در استان اصفهان در حال ساخت است .

|

امسال بخش روبنایی ، شامل مدارس و مساجد ، با توجه به تأکیدات مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در اولویت قرار دارد و کنترل‌های لازم در این خصوص انجام خواهد شد .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست معاونت املاک و حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن با بیان اینکه اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان در مقام شناسایی ...

|

در سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ ، بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ نفر برای اخذ تسهیلات نوسازی مسکن در بافت فرسوده به بانک معرفی شده‌اند .

|

نظرات کاربران