در حال بارگذاری ...
  • انتخاب هیات مدیره‌ای اصلح با مشارکت حداکثری جامعه نظام مهندسی

    انتخاب افراد شایسته و صلاحیت‌دار که بر اساس ماده یازده قانون و ماده پنجاه و نه آئین نامه اجرائی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان ، بعد از تائید و اعلام نظر قطعی دستگاه نظارت استان ، در صحنه انتخابات حضور یافته‌اند بدست تک تک اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان رقم خواهد خورد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان بر لزوم مشارکت حداکثری اعضای سازمان در انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان تاکید کرد و گفت: این انتخابات برای اولین بار بصورت الکترونیکی برگزار می‌شود .

    علیرضا قاری‌قرآن بیان داشت : سازمان نظام مهندسی نقش مهم و با اهمیتی در کیفیت ساخت وسازها و همچنین رعایت ضوابط و مقررات ملی ساختمان برعهده دارد لذا تشکیل هیات مدیره‌ای مسئول و متعهد و قانونمند می‌تواند منجر به توسعه تعالی مهندسی ، تامین حقوق شهروندی و حفظ جایگاه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان شود .  

    وی با اشاره به برگزاری انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی استان در هشتم مهر ماه امسال ، تصریح کرد : انتخاب افراد شایسته و صلاحیت‌دار که بر اساس ماده یازده قانون و ماده پنجاه و نه آئین نامه اجرائی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان ، بعد از تائید و اعلام نظر قطعی دستگاه نظارت استان ، در صحنه انتخابات حضور یافته‌اند بدست تک تک اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان رقم خواهد خورد .  

    مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان ضمن تاکید بر لزوم مشارکت حداکثری اعضای سازمان در انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان اعلام کرد: این دوره از انتخابات در استان اصفهان برای اولین بار بصورت الکترونیکی برگزار می‌شود.  

    وی از تمامی مهندسین عضو سازمان خواست تا در تصمیم گیری‌های خود بصورت آگاهانه اقدام نموده و مطابق شیوه‌نامه تبلیغات انتخابات از تخریب کاندیداهای رقیب در فضای مجازی خودداری نمایند تا شاهد یک انتخابات سالم در حد و شان جامعه مهندسی استان باشیم.  

    قاری‌قرآن با بیان اینکه دستگاه نظارت استان مسئولیت نظارت بر برگزاری انتخابات را بر عهده دارد عنوان کرد : در این راستا این دستگاه ، نظارت بر رعایت قوانین و مقررات حاکم ، حسن انجام وظایف هیات اجرایی و انجام به موقع اقدامات را مد نظرخواهد داشت . در این دوره از انتخابات در گروه عمران ۳۴ نفر، شهرسازی ۲ نفر، ترافیک یک نفر ، معماری ۱۳ نفر ، تاسیسات برق ۶ نفر ، تاسیسات مکانیک ۵ نفر و نقشه‌برداری ۵ نفر نامزد حائز شرایط مندرج در نظام‌نامه ، دستورالعمل‌ها ، بخشنامه‌ها و مقررات بر انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی استان اصفهان هستند .  

    مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان تاکید کرد : با توجه به حساسیت دستگاه نظارت مبنی بر حفظ کرامات کاندیداهای محترم ، رصد فضاهای مجازی توسط اعضاء این دستگاه بصورت روزانه انجام ودر صورت مشاهده موارد خلاف قانون ، دستگاه نظارت اعمال قانون کرده و با افراد خاطی بصورت جدی برخورد خواهد شد .  

    رییس دستگاه نظارت بر نهمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی استان اصفهان ابراز امیدواری کرد : که با انتخابات آگاهانه و پرشور اعضا سازمان نظام مهندسی ساختمان استان شاهد یک هیات مدیره با خرد جمعی و هماهنگ در راستای توسعه و اعتلای مهندسی باشیم . 




    مطالب مرتبط

    میزان قابل‌توجهی از واحدهای مسکونی ما در شهر تهران را بافت فرسوده تشکیل می‌دهد . نوسازی بافت فرسوده می‌تواند حل مشکلات اجتماعی و فرهنگی را نیز در پی داشته باشد .

    |

    در کل استان زمین مورد نیاز برای بالغ بر ۱۴۵ هزار واحد تامین شد که برای حدود ۷۰ هزار واحد آن با پیگیری‌هایی که بعمل آمد مصوبه شورای برنامه ریزی استان برای ۸۰۰ هکتار زمین اخذ شد .

    |

    با توجه به رویکردهای اقتصادی و اجتماعی در تهیه طرح های توسعه شهری از اسناد راهبردی برنامه ششم توسعه نیز می‌توان به عنوان سند فرادست در تهیه طرح های توسعه شهری نام برد .

    |

    برای تعداد ۱۹ طرح تفصیلی شامل شهرهای اژیه ، تودشک ، محمدآباد ، ورزنه ، کمشچه ، بویین میاندشت ، عسگران ، وزوان ، چرمهین ، خالدآباد ، نیک آباد ، طالخونچه ، نصرآباد ، دیزیچه ، خمینی شهر ، گز ، محمدآباد ، قهدریجان و گلپایگان ، مرحله اول آن ها تهیه شده و قابل طرح در کمیسیون ماده ۵ است ...

    |

    حساسیت موضوع انتخابات نظام مهندسی بسیار بالاست و خوشبختانه ترکیب اشخاصی که امروز جهت عضویت در هیات اجرایی انتخابات نظام مهندسی اعلام آمادگی کرده اند ، از حیث انرژی و تجارب ارزنده شان ، نوید برگزاری انتخاباتی خوب ، بدون حاشیه با فرآیند اصولی را می دهد .

    |

    نظرات کاربران