در حال بارگذاری ...
  • شتاب در ساماندهی حاشیه‌نشینی در چابهار و کنارک

    بررسی مشکلات مردم در سکونتگاه‌های غیررسمی و حاشیه شهر می‌تواند موجب رضایتمندی مردم شود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در سفر مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران ، از نخستین خانه پروژه ساماندهی سکونتگاه های غیررسمی در چابهار بهره برداری شد .

    مهدی عبوری معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران که سه شنبه و با هدف بررسی وضعیت طرح‌های مختلف حوزه عمرانی ، پروژه‌های بازآفرینی و ارزیابی روند بهسازی سکونتگاه‌های غیررسمی به سیستان و بلوچستان سفر کرده است طی گفت و گوی کوتاهی هنگام بازدید از مناطق حاشیه شهر چادران کنارک ، مرادآباد و میرآباد چابهار اظهار کرد : روند ساماندهی حاشیه‌نشینی در چابهار و کُنارک با تخصیص اعتبارات لازم و تامین زیرساخت‌ها سرعت می‌گیرد و به‌زودی شاهد حل بسیاری از مشکلات مردم سواحل مکُران خواهیم بود .

    دبیر ستاد ملی بازآفرینی شهری پایدار افزود : بررسی مشکلات مردم در سکونتگاه‌های غیررسمی و حاشیه شهر می‌تواند موجب رضایتمندی مردم شود .

    رییس هیات مدیره شرکت بازآفرینی شهری گفت : سکونت مردم در مناطق بدون امکانات رنج‌آور است و مردم باید امکانات لازم برای سکونت را در اختیار داشته باشند .

    معاون وزیر راه و شهرسازی بر رفع مشکلات مردم در خصوص ساماندهی، ساخت مدرسه ، امکانات رفاهی و تامین زیرساخت‌ها تاکید کرد .

    در این سفر نخستین خانه پروژه ساماندهی سکونتگاه‌های غیر رسمی چابهار به بهره‌برداری رسید .

    این بازدیدها با حضور معاون استاندار ، نمایندگان مردم خاش و چابهار در مجلس شورای اسلامی و فرمانداران چابهار و کنارک و جمعی از مدیران استانی انجام شد .




    مطالب مرتبط

    بیشترین نوسازی در مقایسه با تمامی سنوات و دولت‌های گذشته در سه سال فعالیت دولت سیزدهم انجام شد. همچنین در دولت سیزدهم حدود ۱۰۴ هزار واحد نوسازی شده به بهره‌برداری رسید که این موضوع جزو رکوردشکنی‌های سوم در این بخش به شمار می‌رود . در طی دولت سیزدهم در مجموع ۱۰۰ هزار بنای ...

    |

    موضوع این تفاهم‌نامه که بین وزارت راه و شهرسازی با نمایندگی شرکت بازآفرینی شهری ایران و شهرداری تهران با نمایندگی سازمان نوسازی شهر تهران منعقد شد ، همکاری مشترک با هدف جذب اعتبارات سفر استانی در راستای محرومیت زدایی در محدوده‌های هدف بازآفرینی شهر تهران جهت انجام اقدامات ...

    |

    طرح ساماندهی و احیای باغ مزار قبرستان نو واقع در بلوار امیرکبیر (جاده اراک) از سال گذشته در دستور کار شهرداری و سازمان بهسازی شهری قم قرار گرفت که برای تملک مغازه‌ها و واحدهای تجاری محدوده این قبرستان ، از ظرفیت اراضی ۴۸ هکتاری پردیسان بهره گیری شد .

    |

    روند نوسازی در بافت‌های فرسوده شهری از ۲۸۸ هزار واحد عبور کرده است و این میزان از نوسازی می‌تواند در آینده با قوت بیشتری ادامه یابد. همچنین در کنار نوسازی واحدهای واقع در بافت‌های فرسوده تاکنون ۱۰۴ هزار واحد مسکونی از واحدهایی که نوسازی آنها آغاز شده به بهره‌برداری رسیده ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ تفاهم‌نامه همکاری مشترک شرکت بازآفرینی شهری ایران و شورای عالی استان‌ها در جلسه شورای نوسازی مسکن شرکت بازآفرینی ...

    |

    نظرات کاربران