در حال بارگذاری ...
  • رفع تصرف ۳۲۰۰ مترمربع از اراضی گیلاوند شهرستان دماوند

    این رفع تصرف ها در قالب چهار مورد دیوارکشی در اراضی ملی در پلاک مذکور بوده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، ۳۲۰۰ مترمربع از اراضی گیلاوند شهرستان دماوند به ارزش ۳۲ میلیارد ریال رفع تصرف شد .

    احمد همتی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دماوند گفت : مطابق با هماهنگی های صورت گرفته با عوامل انتظامی و قضایی،یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی استان تهران اقدام به رفع تصرف ۳۲۰۰ مترمربع از اراضی با ارزش پلاک گیلاوند در شهرستان دماوند نمود که ارزش ریالی آن ۳۲ میلیارد ریال برآورد می شود .

    وی ادامه داد : این رفع تصرف ها در قالب چهار مورد دیوارکشی در اراضی ملی در پلاک مذکور بوده است .

    همتی همچنین از آماده باشی یگان حفاظت شرق استان و سرکشی و بازدیدهای مستمر یگان در تعطیلات خبر داد و گفت : با زمین خواری مطابق با دستورات قانونی و قضایی برخورد خواهیم کرد و در مسیر صیانت از انفال و بیت المال ذره ای چشم پوشی نمی کنیم .




    مطالب مرتبط

    کمیسیون تشخیص ماده ۱۲ استان تهران جهت تنویر اذهان عمومی نسبت به اعلام آمار عملکرد طی سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۳ اقدام کرده است و مطابق قانون اعلام هر رای موات مشروط به دو بار آگهی در روزنامه سراسری به فاصله ۱۰ روز و سپس پی گیری متقاضیان تا سه ماه پس از آگهی دوم است که مطابق با قانون ...

    |

    ارزش ریالی اراضی رفع تصرف شده ۵۲ هزار میلیارد ریال بوده و از مهم ترین شهرستان های عملیاتی استان تهران شامل شهرهای دماوند ، پردیس و رباط کریم است .

    |

    سیاست ما در صیانت از اراضی دولتی به عنوان بخشی از بیت‌المال همواره بر اقدامات پیشگیرانه بوده که این امر با تلاش‌های همکاران‌مان در یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن میسر شده است .

    |

    شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و زمین خواری با شماره تلفن ثابت به شماره ۰۵۱۳۷۶۵۰۱۷۹ و سامانه تلفن گویای ۴ رقمی ۱۶۵۶ تماس بگیرند و هرگونه دخل و تصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی ملی و دولتی را به یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی اعلام کنند .

    |

    ۱۳ هزار و ۲۲۷ هکتار از محدوده‌های مصوب بافت فرسوده کشور در استان تهران واقع شده است که این میزان حدود ۸ درصد از بافت فرسوده کشور را شامل می‌شود .

    |

    نظرات کاربران