در حال بارگذاری ...
  • آزادسازی ۵ هزار مترمربع از اراضی لوران بومهن

    یگان حفاظت شرق استان تهران دستور دارد تا گشت زنی ها در ایام تعطیلات قوی تر انجام گیرد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از آزادسازی ۵ هزار مترمربع از اراضی لوران بومهن خبر داد .

    خلیل محبت خواه در خصوص رفع تصرفات در پلاک لوران بومهن گفت : این رفع تصرفات عملیات اجرایی احکام قضایی ۱۵ مورد رفع تصرف (عمدتا دیوارکشی) به متراژ کل ۵ هزار متر مربع بوده است .

    وی با اشاره به فسادستیزی ، حفظ زمین به عنوان میراث گران بهای نسل آینده و همچنین ارزش افزوده بالای زمین در استان تهران گفت : همکاران اداره کل در تهران و شهرستان ها و یگان حفاظت اراضی به صورت مستمر مشغول گشت زنی هستند و با موارد تخلف بدون هیچ اغماضی برخورد خواهد شد .

    محبت خواه گفت : بر این اساس یگان حفاظت شرق استان تهران دستور دارد تا گشت زنی ها در ایام تعطیلات قوی تر انجام گیرد .




    مطالب مرتبط

    مقابله با زمین خواری خط قرمز ما در استان تهران است و با زمین خواران هیچ گونه مذاکره یا مسامحه‌ای نداریم، اراضی ملی میراث نسل‌های آتی این سرزمین است و می‌بایست حفظ شود .

    |

    این یگان با حمایت دستگاه قضایی هیچ مماشاتی با زمین‌خواران ندارد و تصرف اراضی ملی و دولتی به هر بهانه‌ای که صورت گرفته باشد ، نتیجه‌ای غیر از تعقیب قضایی ، محکومیت کیفری و قلع و قمع و زیان ناشی از آن برای متصرفان به همراه ندارد .

    |

    پیامک‌هایی که دو بار در یک فصل ارسال شده پیامک‌های پیگیری است ، شایان ذکر است با وجود ارسال پنج مرحله پیامک به اعضا ؛ متوسط واریزی اعضا تا کنون حدود ۱۵۰ میلیون تومان بوده و میانگین پیشرفت فیزیکی پروژه ها ۱۲ درصد است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در پی گزارش منتشر شده ای با عنوان "فاجعه در مسکن ملی اسلامشهر" در یکی از خبرگزاری‌ها مورخ ۳ مهرماه ۱۴۰۳ ، اداره کل راه ...

    |

    متاسفانه در شش ماهه اول امسال بسیاری از افراد ناآگاه به دام زمین خواران افتاده اند و بدون آگاهی نسبت به احداث آلونک ، بنا ، دیوار کشی و فنس کشی در اراضی ملی اقدام کرده اند و متحمل خسارات زیادی شده اند .

    |

    نظرات کاربران