در حال بارگذاری ...

بررسی ۴۶۳ طرح در کارگروه امور زیربنایی استان اصفهان

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در دهمین جلسه کارگروه امور زیربنایی استان اصفهان ۴۶۳ طرح مورد بررسی قرار گرفت که با ۱۹۴ مورد آن موافقت شد .

جلسه کارگروه امور زیربنایی ، توسعه روستایی ، عشایری ، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان اصفهان ، در محل سالن اجتماعات استانداری ، با حضور علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان و دیگر اعضا برگزار شد .  

قاری‌قرآن در خصوص موارد مطرح شده در این نشست اظهار کرد : در مجموع ۴۶۳ طرح در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت که از این تعداد با ۱۹۴ مورد موافقت و ۲۶۷ مورد مخالفت شد . همچنین چند مصوبه هم بصورت موردی ارائه شد . از مجموع ۲۶۷ مورد مخالفت بیشتراز ۲۵۸مورد آن مربوط به اتاق‌های کارگری مورد مصوب در کارگروه کشاورزی بود .  

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان اذعان داشت : مصوبات این جلسه به شورای برنامه‌ریزی استان ارائه می‌شود و پس از طرح در این شورا ، مصوبه نهایی دریافت خواهد شد .  

وی در خصوص فرآیند تصویب طرح در کارگروه امور زیربنایی توضیح داد : در مرحله اول درخواست از سوی مرجع صدور پروانه (سازمان همیاری شهرداری ها و یا شهرداری ها) ارسال می‌شود و در دبیرخانه کمیسون‌های تخصصی اداره‌کل راه و شهرسازی استان مورد بررسی قرار می گیرد و پس از طرح در جلسه گروه کارشناسی ، در کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی استان مطرح و درصورت موافقت مصوب می‌شود . 

قاری‌قرآن اضافه کرد : برای اینکه طرح قابلیت اجرا پیدا کند می‌بایست در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان تایید شود لذا مصوبات کارگروه امور زیربنایی به مراجع صدور پروانه به جهت اطلاع و به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان جهت طرح در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان ارسال می‌شود و پس از تایید جهت اجرای مصوبات ابلاغ می‌شود . 




مطالب مرتبط

در اجرای طرح نهضت ملی مسکن ، سهم استان اصفهان ، ساخت ۱۸۳ هزار و ۸۶۶ واحد مسکونی است .

|

در اجرای طرح های حمایتی مسکن به صورت پیمانکاری و انبوه سازی ، افزون بر ۲۴ هزار واحد مسکونی در استان اصفهان در حال ساخت است .

|

امسال بخش روبنایی ، شامل مدارس و مساجد ، با توجه به تأکیدات مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در اولویت قرار دارد و کنترل‌های لازم در این خصوص انجام خواهد شد .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست معاونت املاک و حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن با بیان اینکه اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان در مقام شناسایی ...

|

در سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ ، بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ نفر برای اخذ تسهیلات نوسازی مسکن در بافت فرسوده به بانک معرفی شده‌اند .

|

نظرات کاربران