در حال بارگذاری ...
  • مشارکت ۴۵ درصدی مهندسان در انتخابات نهمین دوره هیات مدیره سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان

    انتخابات اعضای هیات‌مدیره سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان کشور ۲ مهر در خراسان‌شمالی ، ۴مهر در کرمانشاه ، ۷ مهر در ٩ استان ایلام ، خراسان‌جنوبی ، خراسان‌رضوی ، کردستان ، کهگیلویه و بویراحمد ، گلستان ، مازندران و مرکزی ، ۱۰ مهر در استان‌های قزوین ، اردبیل ، هرمزگان ، همدان ، اصفهان ، آذربایجان‌غربی ، چهارمحال‌و‌بختیاری ، سیستان‌وبلوچستان و بوشهر ، برگزار شد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل دفتر توسعه مهندسی ساختمان با اشاره به اینکه انتخابات نهمین دوره اعضای هیات‌مدیره سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان کشور در ۵ استان باقیمانده طی روزها و هفته‌های آتی برگزار می‌شود از مشارکت ۴۵درصدی در انتخابات این دوره خبر داد .

    علی‌محمد عبدی‌قهرودی با یادآوری این مطلب که نهمین دوره انتخابات اعضای هیات‌مدیره سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان کشور به شکل الکترونیکی در حال برگزاری است ، از میزان مشارکت بالای این دوره خبر داد . در تمامی استان‌های کشور به جز استان‌های تهران ، آذربایجان‌شرقی ، زنجان ، سمنان و کرمان انتخابات اعضای هیات‌مدیره سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان به شکل الکترونیکی و غیرحضوری برگزار شده است .

    عبدی‌قهرودی با اشاره به اینکه انتخابات زنجان و کرمان فردا ۱۱ مهر برگزار می‌شود ، از برگزاری انتخابات در استان‌های آذربایجان‌شرقی و سمنان برای هفته آینده و تهران در دو هفته آینده خبر داد .

    وی در ادامه ، آماری از میزان مشارکت در این دوره از انتخابات اعضای هیات‌مدیره سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان کشور ارایه کرد و با تاکید بر اینکه میزان مشارکت در این دوزه از انتخابات به ۴۵ درصد رسید در حالیکه در سال ۱۳۹۷ میزان درصد مشارکت ۳۱ درصد گزارش شد ، افزود : درصد مشارکت در آذربایجان‌غربی برای سال ۹۷، معادل ۲۳/۶ درصد و هم‌اکنون به ۴۶/۷ درصد، در اردبیل در سال ۹۷ معادل ۳۶ درصد و امسال حدود ۵۹ درصد، در اصفهان از ۱۱ درصد در سال ۹۷ و هم اکنون به ۲۸/۲۳ درصد ، در بوشهر در سال ۹۷ معادل ۱۹ درصد و هم‌اکنون به حدود ۲۵/۴۲ درصد رسیده است.

    مدیرکل دفتر توسعه مهندسی ساختمان ادامه داد : میزان مشارکت در چهارمحال و بختیاری در سال ۹۷ معادل ۳۳/۶ درصد و هم‌اکنون به ۵۰/۱۵ درصد، در خوزستان در سال ۹۷ معادل ۱۶/۲۱ درصد و هم اکنون ۴۲/۹۱ درصد، در سیستان و بلوچستان حدود ۳۸ درصد برای سال ۹۷ و هم اکنون به ۵۹/۸ درصد، در فارس در سال ۹۷ معادل حدود ۱۲ درصد و هم اکنون ۴۶/۵۹ درصد، در قزوین در سال۹۷ معادل ۲۶/۵ درصد و هم اکنون به ۳۹/۳۷ درصد، در مرکزی برای سال ۹۷ معادل ۲۶ درصد و امسال به ۳۷ درصد و برای استان گیلان نیز رقم ۱۸/۴ درصد مشارکت ثبت شده هم‌اکنون به ۲۳/۲۹ درصد رسیده است .

    عبدی‌قهرودی توضیح داد: در لرستان برای سال ۹۷، معادل ۲۰/۷ درصد و هم‌اکنون به ۴۸/۸۸درصد، در هرمزگان در سال ۹۷ معادل ۸ درصد و امسال حدود ۴۱/۸۷ درصد ، در همدان به ۴۷/۳۶ درصد ، در یزد در سال ۹۷ معادل ۲۲/۲۶ درصد و هم‌اکنون به حدود ۴۹/۲۷درصد رسیده است .

    به گفته وی ، درصد مشارکت در ایلام برای سال ۹۷، معادل ۲۱ درصد و هم‌اکنون به بیش از ۷۰ درصد ، در خراسان رضوی در سال ۹۷ معادل ۱۳ درصد و امسال حدود ۳۶ درصد ، در خراسان‌شمالی بیش از ۲۸/۵ درصد در سال ۹۷ و هم اکنون به ۴۴/۵ درصد، در خراسان‌جنوبی در سال ۹۷ معادل ۲۶ درصد و هم‌اکنون به حدود ۳۰ درصد رسیده است . میزان مشارکت در کردستان در سال ۹۷ معادل ۱۰/۳ درصد و هم‌اکنون حدود ۴۱ درصد ، در کرمانشاه در سال ۹۷ معادل ۱۵/۵ درصد و هم اکنون ۳۱/۵ درصد، در کهگیلویه و بویراحمد حدود ۳۲ درصد برای سال ۹۷ و هم اکنون به ۵۴/۵ درصد ، در گلستان در سال ۹۷ معادل حدود ۲۵ درصد و هم اکنون ۴۷/۶۹ درصد ، در مازندران در سال۹۷ معادل ۲۰ درصد و هم اکنون به ۴۰/۴۳ درصد ، در مرکزی برای سال ۹۷ معادل ۱۷/۳۶ درصد و امسال به ۴۱/۸۷ درصد و برای استان البرز نیز رقم ۱۹/۷۵ درصد مشارکت ثبت شده هم‌اکنون به ۴۰/۶۳ درصد رسیده است .

    وی یادآور شد : انتخابات اعضای هیات‌مدیره سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان کشور ۲ مهر در خراسان‌شمالی ، ۴مهر در کرمانشاه ، ۷ مهر در  ٩ استان ایلام ، خراسان‌جنوبی ، خراسان‌رضوی ، کردستان ، کهگیلویه و بویراحمد ، گلستان ، مازندران و مرکزی ، ۱۰ مهر در استان‌های قزوین ، اردبیل ، هرمزگان ، همدان ، اصفهان ، آذربایجان‌غربی ، چهارمحال‌و‌بختیاری ، سیستان‌وبلوچستان و بوشهر ، برگزار شد .




    نظرات کاربران