در حال بارگذاری ...
  • تحویل سریع‌تر پروژه های طرح اقدام ملی مسکن هدف اصلی اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی

    در حال حاضر از مجموع ۶۴ بلوک موجود در این پروژه ، ۸ بلوک سقف چهارم در حال اجراست و همچنین ۳۰ بلوک نیز فنداسیون آن انجام شده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی به منظور بررسی آخرین وضعیت پروژه طرح اقدام ملی مسکن (پروژه برکت بجنورد) به صورت سرزده از این پروژه بازدید کرد .

    قاسم قاسمی در حاشیه این بازدید گفت : خوشبختانه علی رغم آنکه بازدیدی روز جمعه و به صورت سرزده داشتیم ، اما مشاهده شد که پروژه طرح اقدام ملی برکت بجنورد فعال و روند پیشرفت آن‌ها امیدوار کننده است .

    وی در ادامه تصریح کرد : با توجه به قول هایی که در خصوص این پروژه به مردم شریف استان داده ایم ، خوشبختانه روند اجرای پروژه به خوبی در حال انجام است و بازدیدها به صورت هفته ای انجام خواهد شد تا میزان تحقق وعده های سازندگان مورد ارزیابی قرار گرفته و اگر مشکلی داشته باشند برای رفع این مشکلات تصمیمات لازم را اتخاذ کنیم .

    مهندس قاسمی به جزئیات این پروژه پرداخت و افزود : در حال حاضر از مجموع ۶۴ بلوک موجود در این پروژه ، ۸ بلوک سقف چهارم در حال اجراست و همچنین ۳۰ بلوک نیز فنداسیون آن انجام شده است .

    وی در ادامه اظهار داشت : با توجه به فصل کاری تاکنون مشکلی در تامین سیمان و میلگرد نداریم و میلگرد و سیمان مورد نظر تامین گردیده است و می بایست قالب های تونلی و همچنین لارج پنل جهت تسریع در فرآیند کار به پروژه اضافه شود و همچنین اجرای فنداسیون جهت انجام بتن ریزی و همچنین آرماتور بندی در پروژه در حال انجام است .

    مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی در پایان از زمین های راه و شهرسازی به منظور شروع پروژه های جدید تولید مسکن بازدید کرد .




    مطالب مرتبط

    مشاورین املاکی که قصد ثبت مبایعه نامه های کاغذی خود را در سامانه خودنویس داشته باشند در صورتی که پروانه کسب آن ها فاقد اعتبار بوده و یا اینکه اقدام لازم برای الکترونیکی شدن پروانه ( شناسه یکتا) خود را انجام نداده باشند امکان ثبت قراردادها را نخواهند داشت .

    |

    در کلیه سایت های نهضت ملی مسکن در سطح استان مسجد پیش بینی شده است و انشالله در سی و یکمین اجلاس سراسری نماز که قرار است به میزبانی استان خراسان شمالی برگزار شود قصد داریم تعدادی مساجد بین راهی را افتتاح و یک مسجد در سایت نهضت ملی مسکن را با حضور حجت الاسلام قرائتی ، رئیس ستاد ...

    |

    از جمله مهمترین پرونده های این جلسه ، موافقت با الحاق ۱۵ هکتار به محدوده شهر اسفراین در راستای نهضت ملی مسکن بود که انتظار می رود با الحاق این محدوده و محدوده های دیگری که در دستورکار نهضت ملی اسفراین قرار دارد ، گام موثری در راستای تامین زمین مورد نیاز این شهر در قالب برنامه ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست معاونت شهرسازی و معماری راه و شهرسازی خراسان شمالی از تصویب طرح تفصیلی شهر شیروان در جلسه کمیسیون ماده پنج شهر ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، جلسه رفع موانع پروژه نهضت ملی مسکن ۱۱۲۰ واحدی برکت بجنورد با حضور مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی و پیمانکاران جدید پروژه ...

    |

    نظرات کاربران