در حال بارگذاری ...
  • سرمایه‌گذاری ۴۵ میلیارد تومانی بنیاد مسکن و صندوق کارآفرینی امید برای اشتغالزایی در مناطق روستایی

    مجموعا ۴۵ میلیارد تومان تسهیلات به طرح های اشتغالزایی معرفی شده از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی پرداخت خواهد شد . سقف این تسهیلات برای هر متقاضی ۱۵۰ میلیون تومان و دوره بازپرداخت آن ۵ سال(با احتساب ۶ ماه دوره تنفس) و میزان کارمزد آن ۴ درصد تعیین شده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از پرداخت ۴۵ میلیارد تومان توسط بنیاد مسکن و صندوق کارآفرینی امید برای حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی در مناطق محروم و در چارچوب طرح توسعه پایدار منظومه‌های روستایی خبر داد .

    محمدرضا شاملو در حاشیه امضای تفاهم نامه بنیاد مسکن با صندوق کارآفرین امید ، گفت : مطالعات منظومه روستایی به شناسایی و بستر سازی رفع محرومیت از روستاها و مناطق کمتر توسعه یافته می انجامد . این طرح به آمایش سرزمین و ارزیابی زیرساخت ها برای توسعه کمک می‌کند .

    شاملو گفت : بر اساس این تفاهم نامه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ۱۵ میلیارد تومان از منابع مالی خود را در صندوق توسعه کارآفرینی امید سرمایه گذاری می کند و صندوق نیز معادل دو برابر این مبلغ را به عنوان آورده در اختیار طرح های اشتغالزایی می‌گذارد .

    وی ادامه داد : مجموعا ۴۵ میلیارد تومان تسهیلات به طرح های اشتغالزایی معرفی شده از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی پرداخت خواهد شد . سقف این تسهیلات برای هر متقاضی ۱۵۰ میلیون تومان و دوره بازپرداخت آن ۵ سال(با احتساب ۶ ماه دوره تنفس) و میزان کارمزد آن ۴ درصد تعیین شده است .




    مطالب مرتبط

    اکنون از ۴۱۸۹ واحد سهم بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین در طرح نهضت ملی مسکن ، بیش از ۱۱٠٠ واحد آن به بهره برداری رسیده و مابقی از ۷۵ تا ۱٠٠ پیشرفت فیزیکی داشته‌اند .

    |

    هم اکنون در شهرها و روستاها ۴۹۳ هزار و ۱۵۵ واحد در دست اجرا قرار دارد .  

    |

    از تعداد واحدهایی که در حال ساخت هستند تاکنون ۳۱۲ هزار و ۷۳۴ واحد تکمیل و تحویل متقاضیان شده است و ۵۰۴ هزار و ۲۵۳ واحد در دست اجراست .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی از افتتاح ۹۶۰۰ واحد مسکونی در استان خبر داد .

    |

    با همکاری اداره ثبت‌ اسناد و املاک تاکنون ۲۴۴ هزار و ۳۷۳ جلد سند مالکیت روستایی و ۳۳ هزار و ۴۷۸ جلد سند برای شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت در آذربایجان شرقی صادر شده‌ است .

    |

    نظرات کاربران