در حال بارگذاری ...
  • بازدید از اراضی اختصاص یافته به طرح جهش تولید مسکن در استان اصفهان

    می‌بایست یکهزار و ۳۰۰ هکتار زمین برای ساخت این واحدها در استان اصفهان تامین شود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، عضو هیات‌مدیره سازمان ملی زمین و مسکن در سفر یک روزه خود به استان اصفهان از برگزاری جلساتی در خصوص تامین زمین برای قانون جهش تولید مسکن خبر داد .

     ارسلان مالکی در این سفر از زمین های اختصاص یافته برای این طرح بازدید کرد و از نزدیک در جریان مسائل این اراضی قرار گرفت .

    وی همچنین در راستای سیاست تکریم ارباب رجوع و حل مشکلات ایشان در جریان مشکلات و مسائل مردم در حوزه اراضی دولتی قرار گرفت و برای حل این مشکلات تمهیداتی اندیشیده شد .

    مالکی با اشاره به اینکه سهم استان اصفهان در قانون جهش تولید مسکن چیزی در حدود ۱۳۰ هزار واحد مسکونی است اظهار داشت : بر این اساس می‌بایست یکهزار و ۳۰۰ هکتار زمین برای ساخت این واحدها در استان اصفهان تامین شود .




    مطالب مرتبط

    سازمان ملی زمین و مسکن موفق شد در اخذ اراضی سایر دستگاه‌ها برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن ۵۹۰۰ هکتار اراضی را شناسایی کند و سند این اراضی برای تخصیص به تولید مسکن، اخذ شده است . همچنین با تلاش‌های انجام شده ۲۳ هزار هکتار زمین بخشی خصوصی برای ساخت مسکن شناسایی شد .

    |

    سیاست ما در صیانت از اراضی دولتی به عنوان بخشی از بیت‌المال همواره بر اقدامات پیشگیرانه بوده که این امر با تلاش‌های همکاران‌مان در یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن میسر شده است .

    |

    شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و زمین خواری با شماره تلفن ثابت به شماره ۰۵۱۳۷۶۵۰۱۷۹ و سامانه تلفن گویای ۴ رقمی ۱۶۵۶ تماس بگیرند و هرگونه دخل و تصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی ملی و دولتی را به یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی اعلام کنند .

    |

    سازمان ملی زمین و مسکن در اجرای ماده ۱۰ قانون جهش تولید مسکن تاکنون موفق به شناسایی ۲ هزار و ۷۷۶ هکتار اراضی مازاد سایر دستگاه‌ها شده است که بیش از ۳۷۰ هکتار آن متعلق به وزارت نفت بوده است .

    |

    رویکرد یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن پیشگیری از وقوع تعرض به اراضی دولتی است که در همین راستا و با اقدامات پیشگیرانه در اسفند ماه هیچ تعرضی در استان‌های البرز ، چهارمحال و بختیاری ، زنجان ، قم و گیلان رخ نداده است .

    |

    نظرات کاربران