در حال بارگذاری ...

امضا تفاهم‌نامه همکاری میان بنیاد مسکن و شرکت ملی پست

این تفاهم‌نامه در راستای همکاری طرفین در پروژه ملی نشانی استاندارد مکانی (GNAF) ، ارائه خدمات الکترونیک به نیابت از بنیاد مسکن به روستاییان و ایجاد زیرساخت‌های فروش اینترنتی محصولات روستایی و کمک به اقتصاد روستایی مبادله شده است .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، تفاهم‌نامه همکاری بنیاد مسکن و شرکت ملی پست به منظور همکاری در پروژه ملی نشانی استاندارد مکانی (GNAF) ، ارائه خدمات الکترونیک به نیابت از بنیاد مسکن به روستاییان و ایجاد زیرساخت‌های فروش اینترنتی محصولات روستایی و کمک به اقتصاد روستایی به امضا رسید .

به مناسبت روز جهانی پست و روز روستا با حضور محمدرضا شاملو معاونت عمران روستایی و قائم‌مقام رئیس در امور مجلس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و سبحانی معاون وزیر ، رئیس هیئت‌مدیره و مدیر عامل شرکت ملی پست تفاهم‌نامه همکاری به منظور تهیه ، تدقیق و اجرای طرح‌های هادی روستایی به امضا رسید .

این تفاهم‌نامه در راستای همکاری طرفین در پروژه ملی نشانی استاندارد مکانی (GNAF) ، ارائه خدمات الکترونیک به نیابت از بنیاد مسکن به روستاییان و ایجاد زیرساخت‌های فروش اینترنتی محصولات روستایی و کمک به اقتصاد روستایی مبادله شده است .

سبحانی‌فر در مراسم امضای این تفاهم‌نامه بر همکاری متقابل بنیاد و پست به منظور تسهیل ارائه خدمات به روستاییان و نقش خدمات غیرحضوری در رفاه روستاییان بر اجرای پروژه GNAF در روستاها، ایجاد بازار الکترونیکی فروش محصولات روستایی تاکید کرد .

محمدرضا شاملو معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در مراسم امضای این تفاهم نامه که در ۱۰ ماده و ۲ تبصره به امضا رسید ، ضمن بیان اهمیت این تفاهم‌نامه برای خدمت‌رسانی هرچه بهتر به روستاییان ، گفت : با توجه به پراکندگی روستاها در سطح کشور ، با امضای این تفاهم‌نامه ، تأمین بستر لازم برای ارائه خدمات فنی صدور پروانه ساختمان‌های روستایی ،تعیین حدود وضعیت املاک روستایی ، و ارایه تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی و اسناد روستایی به صورت الکترونیک از طریق باجه‌های پستی فراهم می‌شود .

شاملو تصریح کرد : این خدمات می‌تواند باعث کاهش هزینه‌های روستاییان ، کاهش تردد روستاییان به شهر و در نتیجه صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌های روستاییان و کاهش خطرات جاده‌ای شود .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، استاندار سمنان با حضور در دو پروژه ۱۶۰ واحدی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و ۱۶۰ واحدی فجر آخرین روند اجرایی پروژه ها و پیشرفت ...

|

از ۲۲ هزار و ۵۰۰ متقاضی تایید نهایی شده مسکن حمایتی در استان خوزستان برای ۲۱ هزار نفر پروژه تخصیص داده شده و ۲ هزار و ۶۰۰ متقاضی افتتاح حساب کرده و ۳ هزار و ۵۰۰ متقاضی افتتاح حساب تحت پوشش هم در استان وجود دارند .

|

تسهیلات مسکن روستایی از بهمن ماه سال گذشته بعد از طی مراحل اداری اخذ تضامین بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه به ۹ بانک عامل ابلاغ و آغاز شد . اما از اول دی ماه سال ۱۴۰۲ پرداخت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی آغاز و در این مدت حدود ۳ ماه بیش از ۲۶۰ هزار نفر به بانک ها برای وام مسکن ...

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مراسم اهدای کلید واحدهای مسکونی به توانخواهان و مددجویان تحت پوشش بهزیستی لنگرود با حضور مسئولین استانی برگزار شد . ...

|

اکنون از ۴۱۸۹ واحد سهم بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین در طرح نهضت ملی مسکن ، بیش از ۱۱٠٠ واحد آن به بهره برداری رسیده و مابقی از ۷۵ تا ۱٠٠ پیشرفت فیزیکی داشته‌اند .

|

نظرات کاربران