در حال بارگذاری ...

آغاز جانمایی پلاک‌های ثبتی بخش دو کاشان در بانک اطلاعات املاک استان اصفهان

برای پلاک‌های ثبتی واقع در مشکات ، طاهرآباد ، قمصر ، الهیه و ناجی آباد کاشان ، باغ شهرِ نیاسر و شهرک باهنر قمصر ، عملیات برداشت شمیم در حال انجام است . اقدامات مربوط به سه پلاک ثبتی در قمصر ، شهرک ایثارگران و ساختمان راه و شهرسازی نیز انجام پذیرفته و جهت صدور سند به اداره ثبت اسناد و املاک ارائه شده است .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان گفت : عملیات برداشت شمیم و جانمایی پلاک‌های ثبتی بخش دو کاشان آغاز شده است .

مجتبی آراسته با بیان اینکه طرح شمیم (شبکه ملی یکپارچه مالکیت) در شهرستان کاشان در حال اجرا است اظهار کرد : این اقدام گام بزرگی در راستای تهیه نقشه‌های ارتفاعی مسطحاتی با سرعت بالا بوده که دقت سندهای صادره را بالا می‌برد . طرح شمیم در راستای پیاده‌سازی قانون حدنگار و یکپارچه‌سازی نقشه‌های کلی انجام و سبب می‌شود تا تمامی ارگان‌ها ، ادارات و حتی نقشه شمیمان نظام مهندسی نیز با استفاده از امکانات شمیم و با ایجاد ارتباط و مجوزهای قانونی اقدام به برداشت آنی قطعات کنند .

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان اذعان داشت : بر این اساس و بنا بر سیاست گذاری‌های معاونت املاک و حقوقی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان سند ۵۳۲ متر مربع از اراضی کاشان اخذ شد .

وی با بیان اینکه جانمایی پلاک‌های ثبتی بخش دو کاشان در حال انجام است عنوان کرد : برای پلاک‌های ثبتی واقع در مشکات ، طاهرآباد ، قمصر ، الهیه و ناجی آباد کاشان ، باغ شهرِ نیاسر و شهرک باهنر قمصر ، عملیات برداشت شمیم در حال انجام است . اقدامات مربوط به سه پلاک ثبتی در قمصر ، شهرک ایثارگران و ساختمان راه و شهرسازی نیز انجام پذیرفته و جهت صدور سند به اداره ثبت اسناد و املاک ارائه شده است .

وی بابیان اینکه طرح ملی کاداستر در راستای توسعه الکترونیک در این شهرستان در حال اجرا است ، گفت : این طرح از زمین‌خواری ، کلاه‌برداری و صدور اسناد مالکیت معارض جلوگیری می‌کند و در آن اطلاعات حقوقی مالک و تمامی اراضی ملی ثبت می‌شود .

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان تاکید کرد : راهکار اصولی جهت جلوگیری از تخریب و تصرف اراضی ملی توسط افراد سودجو و فرصت طلب اخذ اسناد مالکیت اراضی ملی به صورت تک‌برگ و کاداستر شده است که به لطف خدا روند اخذ اسناد با سرعت مطلوبی در حال انجام است .




مطالب مرتبط

با تلاش و پیگیری هایی که بعمل آمد و براساس اراضی تامین شده برای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در سطح شهرستان کاشان ، تخصیص زمین در قالب پویش دهه امامت و ولایت به متقاضیان انجام شد .

|

پس از بررسی و پالایش های بعمل آمده در تمامی هفت شهر شهرستان کاشان در مجموع بالغ بر ۱۳ هزار متقاضی حائز شرایط فعال هستند .

|

نظرات کاربران