در حال بارگذاری ...
  • آغاز نهضت مسکن‌سازی در کشور

    نهضت مسکن را ‌آغاز می‌کنیم و امیدواریم در این سفر نقطه عطفی در مسکن و حمل و نقل استان به وجود آید .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه از ۲ میلیون مسکن ۱۲۰ هزار واحد سهم استان فارس است‌ ، گفت : نهضت مسکن را در این استان آغاز می‌کنیم .

    رستم قاسمی در شورای اداری استان فارس که با حضور آیت‌الله رئیسی ، نمایندگان مجلس ، شخصیت‌های برجسته نظامی و انتظامی و علمای استان از جمله آیت‌الله دستغیب و آیت‌الله کلانتری برگزار شد ، با اشاره به نتایج بازدیدها و مشکلاتی که مردم داشتند ، گفت : در حوزه حمل و نقل با مصوبات سفر و اعتبارات اتفاق بزرگی می‌افتد .

    وی با بیان اینکه ساخت مسکن از دیگر موارد مهم این سفر بود ، افزود : نیازمندی‌های مسکن مهر و زیرسازی‌ها در دستور کار قرار گرفته است ؛ از ۲ میلیون مسکن ۱۲۰ هزار واحد سهم استان فارس است‌ .

    وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در اغلب شهرها زمین شناسایی شده است ، گفت : در مرکز استان اقدامات لازم باید انجام شود ، برخی از قطعات باید الحاق شود به صدرا و توافق با اوقاف نیز انجام شده تا زمین ۱۲۰ هزار مسکن را حل کنیم . نهضت مسکن را ‌آغاز می‌کنیم و امیدواریم در این سفر نقطه عطفی در مسکن و حمل و نقل استان به وجود آید .




    مطالب مرتبط

    تامین زمین شهری و روستایی در سراسر کشور از یک‌صد هزار هکتار عبور کرد و این یک عدد تاریخی در بخش مسکن بعد از انقلاب اسلامی به شمار می‌رود .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی امروز ۷ خرداد در مراسم افتتاح ۶ هزار و ۴۷۷ واحد مسکن مهر در شهرهای جدید پردیس و مهستان با ...

    |

    تعیین سقف اجاره بها در شورای عالی مسکن با اخذ نظرات استان‌ها حداکثر تا یک هفته دیگر ابلاغ خواهد شد .

    |

    گلوگاه‌ اصلی ما در حال حاضر تامین منابع مالی است که بخشی از آن شبکه مالی و بانکی کشور است که سال گذشته نسبت به سال قبل عملکرد بانک‌ها بهتر بود اما فاصله هزینه‌ها با پرداختی‌ها بسیار است و امسال نیاز است که بانک‌ها همکاری بیشتری داشته باشند .

    |

    تسریع در اهدای زمین به منظور مردمی‌سازی ساخت مسکن در سال جاری حائز اهمیت است و با توجه به شناسایی اراضی مستعد برای واگذاری به متقاضیان امسال واگذاری زمین به متقاضیان سرعت بیشتری بگیرد که انتطار می‌رود تا تمامی معاونت‌ها بر انجام آن اهتمام داشته باشند .

    |

    نظرات کاربران