در حال بارگذاری ...

افتتاح و بهره برداری از چند طرح عمرانی به مناسبت روز ملی روستا و با حضور استاندار گلستان

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، به مناسبت روز ملی روستا و با حضور استاندار گلستان ؛ ۵۴ پروژه عمرانی بنیاد مسکن استان در قالب طرح هادی در ۲۶ روستای استان گلستان به صورت متمرکز با اعتبار ۲۶ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان در روستای سرکلاته خرابشهر شهرستان کردکوی افتتاح و به بهره برداری رسید .

در ادامه ۱۰۰۰ واحد مسکونی روستایی با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان (۵۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات بنیاد مسکن استان و ۵۰ میلیارد تومان مشارکت متقاضیان) به صورت متمرکز در روستای سرکلاته خرابشهر شهرستان کردکوی افتتاح و به بهره برداری رسید .

۹۵۰ جلد سند مالکیت روستایی صادر توسط بنیاد مسکن استان و اداره ثبت اسناد و املاک بصورت متمرکز در روستای سرکلاته خرابشهر شهرستان کردکوی به مالکان آن اهداء شد .

مدیرکل ، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن استان ، معاونین بنیاد ، فرماندار کردکوی و تعدادی از مدیران کل دستگاههای اجرایی استان در این مراسم حضور داشتند .




مطالب مرتبط

از تعداد واحدهایی که در حال ساخت هستند تاکنون ۳۱۲ هزار و ۷۳۴ واحد تکمیل و تحویل متقاضیان شده است و ۵۰۴ هزار و ۲۵۳ واحد در دست اجراست .

|

با همکاری اداره ثبت‌ اسناد و املاک تاکنون ۲۴۴ هزار و ۳۷۳ جلد سند مالکیت روستایی و ۳۳ هزار و ۴۷۸ جلد سند برای شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت در آذربایجان شرقی صادر شده‌ است .

|

اکنون از ۴۱۸۹ واحد سهم بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین در طرح نهضت ملی مسکن ، بیش از ۱۱٠٠ واحد آن به بهره برداری رسیده و مابقی از ۷۵ تا ۱٠٠ پیشرفت فیزیکی داشته‌اند .

|

هم اکنون در شهرها و روستاها ۴۹۳ هزار و ۱۵۵ واحد در دست اجرا قرار دارد .  

|

در حال حاظر میزان مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی روستایی در استان ۵۷ درصد است که با مقاوم‌سازی این تعداد ، این میزان به ۶۷ درصد خواهد رسید . 

|

نظرات کاربران