در حال بارگذاری ...

انتصاب سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، وزیر راه و شهرسازی در حکمی سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی این وزارتخانه را منصوب کرد .

رستم قاسمی در حکمی امین کیانی را به عنوان «سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی» این وزارتخانه منصوب کرد . در حکم وزیر راه و شهرسازی به امین کیانی آمده است :

نظر به تعهد ، سوابق و تجارب جنابعالی به موجب این حکم شما را به سمت سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی منصوب می نمایم .

هماهنگی سیستمی و بکارگیری مدیران جوان گام دوم انقلاب در سازمان ها و شرکت های تابعه در حوزه ارتباطات و روابط عمومی ، نظارت و استفاده از جوانان متخصص و کارآمد در مراکز روابط عمومی استان ها، پوشش اخبار و برنامه های وزارتخانه در رسانه های داخلی و بین المللی ، تولید و اطلاع رسانی محتواهای تخصصی با توجه به رسالت و ماموریت های وزارت راه و شهرسازی از مطالبات اینجانب است که انتظار می رود نسبت به آن دقت لازم را داشته باشید .

امید است با اتکال به الطاف الهی ، در اجرای سیاست های نظام و استفاده از تمامی ظرفیت ها و استعدادهای بالقوه وزارتخانه اهتمام ویژه داشته و با تمتع از تجارب خویش ، در چارچوب قوانین و مقررات در ایفای بهینه و مطلوب وظایف محوله موفق و موید باشید .




مطالب مرتبط

در این دولت ، با مطالبه گری بنیاد شهید و همراهی وزارت راه و شهرسازی ، به دنبال آن هستیم که قانون را اجرا کنیم و از خانواده شهدا و فرزندان شهدا و تمامی ایثارگران می‌خواهم که مطالبه گر باشند تا برنامه ها و اقدامات لازم بهتر و سریع‌تر به مرحله اجرا برسد .

|

قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران کاملا شفاف است و این بدهکاری چندین و چند ساله ای است که به خانواده ایثارگران وجود دارد . به همین خاطر در این تفاهم‌نامه سعی شد که به صورت اجرایی نسبت به تامین مسکن ایثارگران ورود پیدا کنیم .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ وزیر راه و شهرسازی و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تفاهم‌نامه‌ای ۲۱ ماده‌ای را در تاریخ ۱۴۰۳.۷.۲ امضا کردند که ...

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، با گذشت ۱۷ سال از تصویب قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران (مصوب ۱۳۸۶) ؛ بندی از این قانون با امضای تفاهم‌نامه تامین مسکن ...

|

اگرچه دولت عوض شده اما به یک میلیون متقاضی که برای مسکن در سامانه وزارت راه و شهرسازی ثبت نام کرده‌اند و شرایط لازم را داشتند ؛ تعهد داریم که برایشان مسکن تهیه کنیم . از این میزان ثبت نامی ، ۷۵۰ هزار نفر مبالغی را هم واریز کرده‌اند . این تعهد به ما ارث رسیده و باید با جدیت آن را ...

|

نظرات کاربران