در حال بارگذاری ...
  • تثبیت مالکیت و سند دار کردن اراضی ملی استان کردستان با جدیت در حال انجام است

    سند دار کردن اراضی ملی در استان به منظور تثبیت مالکیت دولت و جلوگیری از تعرض افراد سودجو در اولویت خواهد بود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست معاونت املاک و حقوقی راه و شهرسازی کردستان از پیگیری های لازم برای تثبیت مالکیت و سنددار کردن اراضی ملی در استان کردستان خبر داد .

    هیمن محمدی بهرام اظهار داشت : بحث حفاظت از اراضی ملی از جمله کارهایی بوده که در سال های گذشته در دستور کار بوده و اقدامات بسیار مناسب و در خور توجهی نیز انجام شده است .

    محمدی خاطرنشان کرد : در سال پیش رو نیز حفاظت از اراضی با جدیت تمام و با هماهنگی دستگاه محترم قضایی و نیروی انتظامی ادامه داشته و در شش ماهه اول ۱۶.۳ هکتار از اراضی ملی به ارزش ۶۳۵ میلیارد ریال از متصرفین باز پس گرفته شده است .

    وی با اشاره به اینکه طبق گزارش ارایه شده مبنی بر سند دار کردن ۴۶۸ هکتار از اراضی ملی شامل ۳۵۹ هکتار اراضی ملی داخل حریم و ۱۰۹ هکتار اراضی داخل در محدوده در نیمه اول امسال گفت : سند دار کردن اراضی ملی در استان به منظور تثبیت مالکیت دولت و جلوگیری از تعرض افراد سودجو در اولویت خواهد بود .

    محمدی هم چنین از تبدیل ۶۴۹ مورد از اسناد دفترچه ای به تک برگ در شش ماهه اول سال جاری خبرداد .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، به گفته سرپرست معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی کردستان با اجرای ۲۷ مورد عملیات رفع تصرف در سطح استان کردستان ، ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی کردستان گفت : سال گذشته در بحث حفاظت از اراضی و رفع تصرف از اراضی ملی اقدامات بسیار مناسبی از جمله ۶۷ ...

    |

    شهرک دولتی دورخ دره که طرح جامع آن به تصویب رسید ظرفیت پذیری بیش از ۲۸ هزار نفر را دارد که این خود گام بزرگی در جهت تامین زمین متقاضیان نهضت ملی مسکن در شهر سقز است .

    |

    ارزش ریالی اراضی رفع تصرف شده ۵۲ هزار میلیارد ریال بوده و از مهم ترین شهرستان های عملیاتی استان تهران شامل شهرهای دماوند ، پردیس و رباط کریم است .

    |

    از ظرفیت‌هایی که در قانون بودجه و برنامه هفتم هم لحاظ شده ، بسته‌های تشویقی ۱۹ گانه برای بافت‌های فرسوده است که توسط شهرداری‌های استان بر اساس شرایط خاص هر شهر بومی سازی شده و با اخذ مصوبه از کمسیون ماده پنج هم اکنون در حال اجرا است که امیدواریم ساکنین و متقاضیان محلات مورد ...

    |

    نظرات کاربران