در حال بارگذاری ...
  • مشارکت حداکثری در این دوره از انتخابات نظام مهندسی ساختمان استان تهران

    با توجه به مشارکت حداکثری جامعه مهندسی قطعا همگان توقع بیشتری از این سازمان به منظور تحقق مطالبات بر حق و همچنین نظارت دقیق تر مطابق با قانون را انتظار خواهند داشت که امیدوارم این مهم تحقق یابد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از مشارکت حداکثری جامعه مهندسی در نهمین انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قدردانی کرد .

    خلیل محبت خواه گفت : مشارکت جامعه مهندسی در این دوره سه برابر دوره هشتم بود که نشان دهنده مشارکت حداکثری و بی بدیل طی ۹ دوره این انتخابات بودیم . ان شالله با این مشارکت شاهد اجماع جامعه مهندسی در پیگیری مطالبات بر حق خود نیز باشیم .

    وی با قدردانی از تلاش های هیات اجرایی انتخابات دور نهم افزود : بدون شک این دوره شاهد یکی از سالم ترین و بی حاشیه ترین انتخابات طی ادوار مختلف بودیم که بر خود لازم می دانم از زحمات و تلاش های شبانه روزی هیات اجرایی انتخابات دور نهم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تشکر کنم .

    محبت خواه در پایان خاطرنشان کرد : مشارکت بیش از ۳۲ هزار مهندس در انتخابات نشان دهنده مسئولیت سنگین سازمان نظام مهندسی در قبال جامعه مهندسی است . این سازمان در پیگیری مشکلات و مطالبات بر حق جامعه مهندسی نقش بسزایی دارد . با توجه به مشارکت حداکثری جامعه مهندسی قطعا همگان توقع بیشتری از این سازمان به منظور تحقق مطالبات بر حق و همچنین نظارت دقیق تر مطابق با قانون را انتظار خواهند داشت که امیدوارم این مهم تحقق یابد .




    مطالب مرتبط

    مقابله با زمین خواری خط قرمز ما در استان تهران است و با زمین خواران هیچ گونه مذاکره یا مسامحه‌ای نداریم، اراضی ملی میراث نسل‌های آتی این سرزمین است و می‌بایست حفظ شود .

    |

    متاسفانه در شش ماهه اول امسال بسیاری از افراد ناآگاه به دام زمین خواران افتاده اند و بدون آگاهی نسبت به احداث آلونک ، بنا ، دیوار کشی و فنس کشی در اراضی ملی اقدام کرده اند و متحمل خسارات زیادی شده اند .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از کار مستمر همکاران راه و شهرسازی دماوند در راستای اخذ ۵۳۲ هکتار سند تک برگ اراضی پلاک ...

    |

    ۱۷.۵ درصد از جمعیت کل کشور ساکن استان تهران اند که از این تعداد ۳۶ درصد جمعیت استان تهران ساکن در سکونتگاه‌ها و بافت‌های ناکارآمد زندگی می‌کنند، هدف‌گذاری اداره کل در سال ۱۴۰۳ رشد ۵۰ درصدی صدور پروانه ساختمانی در این بافت‌ها نسبت به سال ۱۴۰۲ است که در شهر تهران با مصوبات ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از کار مستمر و منظم و تصویب بسته‌های تشویقی شهرسازانه برای ۷۵ درصد مساحت بافت فرسوده ...

    |

    نظرات کاربران