در حال بارگذاری ...
  • باز پس گیری ۵۳ هزار مترمربع از اراضی ملی در شهرستان طرقبه شاندیز

    گشت حفاظت اراضی این اداره به صورت مستمر مشغول بازدید از حوزه استحفاظی بوده و با هرگونه تصرف اراضی ملی به شدت برخورد می کند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن استان خراسان رضوی از خلع ید و رفع تصرف ۵۳ هزار مترمربع از اراضی ملی شهرستان طرقبه شاندیز به ارزش مجموعآ یک هزار و ۵۹۰ میلیارد ریال خبر داد . 

    ستوان یکم مجتبی حاتمی با بیان اینکه این میزان رفع تصرف طی دو عملیات رفع تصرف فوری در شهرستان شاندیز ، روستای کلاته ابراهیم خان انجام شد ، گفت : در عملیات اول متصرف اقدام به تصرف اراضی ملی واقع دو مورد تصرف که در مورد اول متصرف اقدام به احداث بنا در اراضی ملی کرده بود که نسبت به قلع و قمع مستحدثات و رفع تصرف اراضی مذکور به میزان حدود ۵ هکتار و ارزش ریالی یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اقدام شد .  

    وی ادامه داد : همچنین در مورد دوم فرد متصرف اقدام به تصرف اراضی دولتی و فنس کشی دور زمین به متراژ ۳ هزار مترمربع نموده بود که در اقدام فوری نسبت به جمع آوری فنس ها به ارزش تقریبی ۹۰ میلیارد ریال و رفع تصرف و آزاد سازی اراضی ملی گردید .  

    سرپرست یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن استان خراسان رضوی همچنین به نقش مهم گزارش های مردمی در جلوگیری از تصرفات اراضی دولتی اشاره کرد . گشت حفاظت اراضی این اداره به صورت مستمر مشغول بازدید از حوزه استحفاظی بوده و با هرگونه تصرف اراضی ملی به شدت برخورد می کند .  

    وی در پایان اظهار داشت : شهروندان محترم می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و زمین خواری با شماره تلفن ثابت به شماره ۰۵۱۳۷۶۵۰۱۷۹ و سامانه تلفن گویای ۴ رقمی ۱۶۵۶ تماس بگیرند و هرگونه دخل و تصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی ملی و دولتی را به یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی اعلام کنند .




    مطالب مرتبط

    شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و زمین خواری با شماره تلفن ثابت به شماره ۰۵۱۳۷۶۵۰۱۷۹ و سامانه تلفن گویای ۴ رقمی ۱۶۵۶ تماس بگیرند و هرگونه دخل و تصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی ملی و دولتی را به یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی اعلام کنند .

    |

    سیاست ما در صیانت از اراضی دولتی به عنوان بخشی از بیت‌المال همواره بر اقدامات پیشگیرانه بوده که این امر با تلاش‌های همکاران‌مان در یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن میسر شده است .

    |

    شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و زمین خواری با شماره تلفن ثابت به شماره ۰۵۱۳۷۶۵۰۱۷۹ و سامانه تلفن گویای ۴ رقمی ۱۶۵۶ تماس بگیرند و هرگونه دخل و تصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی ملی و دولتی را به یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی اعلام کنند .

    |

    تمامی اراضی که به طرح نهضت ملی مسکن اختصاص یافته است با کارهای کارشناسی و همچنین مطالعات فرونشستی که در همکاری با مرکز تحقیقات انجام می‌شود به نتیجه رسیده است و در این کار شورای‌عالی شهرسازی و معماری نیز نهایت دقت و مراقبت را داشته است .

    |

    گشت حفاظت اراضی این اداره کل به صورت مستمر مشغول بازدید از حوزه استحفاظی بوده و با هرگونه تصرف اراضی ملی به شدت برخورد می‌کند .

    |

    نظرات کاربران